تهران – خیابان پیروزی ، روبروی خیابان پنجم نیرو هوایی (روبروی مترو نیرو هوایی) ، مجتمع نسیم ، طبقه اول ، واحد 1

clinicbina@

تلفن تماس : ۷۷۴۶۸۴۱۸-۰۲۱

همدلی در رابطه

همدلی در رابطه

همدلی در رابطه به معنای پذیرش، احترام و حمایت از همدیگر است. برقراری همدلی در روابط بر اساس ارتباط صادقانه، احترام متقابل، توجه به نیازهای همدیگر و قدردانی از تفاوت‌ها و نقاط قوت همدیگر اتفاق می‌افتد. بیشتر بخوانید “همدلی در رابطه”

تحسین صحیح کودکان

تحسین صحیح کودکان

تحسین صحیح کودکان چگونه است؟ پاداش دادن به کودکان روش‌های مؤثری برای تقویت رفتارهای مثبت و تشویق آنها به یادگیری و رشد هستند. بیشتر بخوانید “تحسین صحیح کودکان”

چگونه زوج صمیمی باشیم؟

چگونه زوج صمیمی باشیم؟

چگونه زوج صمیمی باشیم؟ مطالعات نشان داده برای لذت بیشتر از زندگی و شاد زیستن زوج‌ها نباید رابطه‌شان را با زوج‌های دیگر مقایسه کنند. از جمله عواملی که زندگی مشترک را شاد و رضایت بخش می‌کند. حس شوخ طبعی، تنوع، اعتماد متقابل، تفاهم، تمرکز بر نکات مثبت زندگی. توجه به خصوصیات خوب طرف مقابل، همیاری، مشورت، احترام و دوست داشتن است. در مقابل، مقایسه رابطه خود با دیگران همه چیز را خراب می‌کند. بیشتر بخوانید “چگونه زوج صمیمی باشیم؟”

مقابله با دعوای بچه ها

مقابله با دعوای بچه ها

روش های مقابله با دعوای بچه ها در مدرسه چیست؟ انجام تفریحاتی که فرزندتان دوست دارد. نیاز به توجه، بهبود توانمندی‌ ها و افزایش اعتماد به نفس را به دنبال دارد. تفریح و بازی از سالم‌ترین راه‌ ها برای کنترل خشم و عصبانیت هستند. بیشتر بخوانید “مقابله با دعوای بچه ها”

میخواهید خود را متحول کنید؟

میخواهید خود را متحول کنید؟

اگر ما واقعا قصد دگرگونی خويش را دا شته باشيم می توانيم تغييراتی باور نكردنی در فكرمان، روحمان، بدنمان و به طور كلی در زندگي مان ايجاد كنيم. آیا میخواهید خود را متحول کنید؟ صرف نظر از اينكه در چه مرحله ای از زندگی هستيد. يا اينكه چه چيزی برای خلق لحظات آتی زندگيتان آماده كرده ايد. و يا اينكه چه اتفاقاتی روی داده است. بیشتر بخوانید “میخواهید خود را متحول کنید؟”

بهانه های رایج در عدم یادگیری

بهانه های رایج در عدم یادگیری

بهانه های رایج در عدم یادگیری چیست؟ پیدا کردن بهانه هایی برای اینکه چرا تکنیک های یادگیری خوب برای شما مناسب نیستند، آسان است. در اینجا رایج ترین بهانه ها و نحوه به چالش کشیدن آنها وجود دارد. بیشتر بخوانید “بهانه های رایج در عدم یادگیری”

استراتژیهای یادگیری جدید

استراتژیهای یادگیری جدید

آیا استراتژیهای یادگیری جدید جواب میدهند یا خیر. در حین مطالعه سعی نکنید فقط با یک بار جابه جایی بین حالت های متمرکز و پراکنده، تصمیم بگیرید که برای شما کار میکند یا نه. گاهی اوقات برای فهمیدن مطلبی، باید چندین بار بین تمرکز و پراکنده به عقب و جلو رفت. قبل از اینکه استراحت کنید باید به اندازه کافی روی تلاش برای درک مطالب تمرکز کنید. بیشتر بخوانید “استراتژیهای یادگیری جدید”

دلایل ترک کارهای بزرگ

دلایل ترک کارهای بزرگ

دست کشیدن از کامل بودن واقعا سخت است و شروع کار برای خود واقعا شگفت انگیز است. دلایل ترک کارهای بزرگ چیست؟ آیا بینش جدیدی در مورد چگونگی انجام کارهای عالی دارید؟ آیا برای انجام کاری متفاوت نقشه ای دارید؟ بیشتر بخوانید “دلایل ترک کارهای بزرگ”

همسرم بی تفاوت است

همسرم بی تفاوت است

رفتار خانمها‌ هنگام ‌بی توجهی مردان باید چگونه باشد؟  همسرم بی تفاوت است چیکارکنم؟ اگر بعد از ازدواج رفتار مرد تغییر کرد و خصوصیات قبل را نداشت، راه حل این است که رفتار فعلی‌تان را با رفتار زمان آشنایی و خواستگاری مقایسه کنید. به احتمال زیاد متوجه می‌شوید که رفتار خودتان نیز خیلی تغییر کرده است. بیشتر بخوانید “همسرم بی تفاوت است”

عصبانیت در زندگی مشترک

عصبانیت در زندگی مشترک

هنگام عصبانیت در زندگی مشترک چیکار کنیم؟ اگه از چیزی ناراحــت شدید، همون وقت شروع به دعـوا نکنید . چون هر چی بگید، همسرتون باز هم همون حسی رو داره که در موقع انجام اون کار ناراحت کننده داشته و باعث شده اون رفتار رو از خودش بروز بده و شما ناراحت بشین. بیشتر بخوانید “عصبانیت در زندگی مشترک”