تهران – خیابان پیروزی ، روبروی خیابان پنجم نیرو هوایی (روبروی مترو نیرو هوایی) ، مجتمع نسیم ، طبقه اول ، واحد 1

clinicbina@

تلفن تماس : ۷۷۴۶۸۴۱۸-۰۲۱

بهانه های رایج در عدم یادگیری

بهانه های رایج در عدم یادگیری

بهانه های رایج در عدم یادگیری چیست؟ پیدا کردن بهانه هایی برای اینکه چرا تکنیک های یادگیری خوب برای شما مناسب نیستند، آسان است. در اینجا رایج ترین بهانه ها و نحوه به چالش کشیدن آنها وجود دارد.

بهانه های رایج در عدم یادگیری

من وقت ندارم

 اگر برای مشکلات کاری وقت نگذارید و آهسته تر و با دقت مطالعه نکنید، نمیتوانید ارتباطات عصبی جدیدی ایجاد کنید. این تنها راهی است که یاد میگیرید. اگر به سرعت به مطالب موجود در کتاب نگاه کرده باشید، آن کتاب همچنان در همان صفحه قرار دارد و در مغز شما نیست تو آن را یاد نگرفتی به همین دلیل است که هنگام انجام پومودورو واقعاً باید تمرکز کنید و در صورت لزوم دوباره بخوانید. این به شما کمک می کند از زمان ارزشمند خود بهترین استفاده را ببرید.

تخیل خوبی ندارم.

 ایجاد استعاره ها و تصاویر عجیب و غریب برای کمک به یادآوری ممکن است دشوار به نظر برسد. ممکن است فکر کنید که تخیلی که بزرگسالان دارند را ندارید. این درست نیست. هر چه سالها به دوران کودکیتان نزدیکتر باشید، طبیعتاً تخیل بیشتری خواهید داشت. شما باید آن تخیل کودکانه را حفظ کنید و با استفاده از آن به یادگیری خود کمک کنید.

چیزی که یاد می گیرم بی فایده است.

ما معمولاً مجبور نیستیم در زندگی روزمره خود، حرکات کششی، یا دراز و نشست انجام دهیم. اما با این حال، این تمرینات بی فایده نیستند. آنها به ما کمک می کنند تا در فرم بدنی خوبی باقی بمانیم. به روشی مشابه، آنچه می آموزیم ممکن است با آنچه در زندگی روزمره انجام می دهیم متفاوت باشد. اما یادگیری جدید کمک می کند تا ما را در فرم ذهنی نگه دارد. فراتر از آن، یادگیری جدید به عنوان منبعی به ما کمک می کند تا با استفاده از استعاره، ایده های جدید را به زندگی خود منتقل کنیم.

معلمان من واقعا خسته کننده هستند.

معلمان شما حقایق و ایده هایی را به شما می دهند. اما شما هستید که باید داستانی بیاورید که برای شما معنی داشته باشد و به ماندگار شدن مفاهیم در ذهن شما کمک کند. خسته کننده ترین کار این است که معلم تمام این کارها را قبلاً برای شما انجام دهد و کاری برای شما باقی نگذاشته باشد. شما بخش مهمی از فرآیند یادگیری هستید. برای شما مهم است که مسئولیت ایجاد درک خود را بپذیرید.

پیام بگذارید

(0 دیدگاه)

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *