تهران – خیابان پیروزی ، روبروی خیابان پنجم نیرو هوایی (روبروی مترو نیرو هوایی) ، مجتمع نسیم ، طبقه اول ، واحد 1

clinicbina@

تلفن تماس : ۷۷۴۶۸۴۱۸-۰۲۱

میخواهید خود را متحول کنید؟

میخواهید خود را متحول کنید؟

اگر ما واقعا قصد دگرگونی خويش را دا شته باشيم می توانيم تغييراتی باور نكردنی در فكرمان، روحمان، بدنمان و به طور كلی در زندگي مان ايجاد كنيم. آیا میخواهید خود را متحول کنید؟ صرف نظر از اينكه در چه مرحله ای از زندگی هستيد. يا اينكه چه چيزی برای خلق لحظات آتی زندگيتان آماده كرده ايد. و يا اينكه چه اتفاقاتی روی داده است.

میخواهید خود را متحول کنید؟

شما هميشه با توجه به آگاهی، شعور و علمتان بهترين كار ممكن را انجام داده ايد و اگر بيشتر بدانيد. به شكلی متفاوت و بهتر عمل خواهيد كرد. خودتان را به خاطر اينكه كجا هستيد يا چه جايی بايد می بوديد سرزنش نكنيد. خودتان را به خاطر اينكه كاری را بهتر و سريعتر انجام نداده ايد شرمنده و سرخورده ندانيد. به خودتان بگویيد: بهترين كاری را كه بتوانم انجام می دهم و با اينكه اكنون در وضعيت نامناسبی هستم به زودی و بالاخره از اين وضعيت خارج خواهم شد. پس بايد بهترين راه ممكن را انتخاب كنم.

اعتماد به نفس داشته باشید

اگر هميشه با خود فكر كنيد كه ناموفق و احمق هستيد. سرانجام دچار مشكل می شوید. فكرتان مغشوش خواهد شد. اگر واقعا خواستار ايجاد تحول در خويش هستيد. بايد اعتماد به نفس را در خود تقويت كنيد. روش هایی که به کار گرفته می شود. توسط روانشناسان مرکز مشاوره بینا  روشهای آموزشی علم ذهن هستند. البته بايد گفت كه اين اصول قدمتی طولانی دارند. به طوری كه اگر يكی از سبک های آموزشی فكری قديمی را مطالعه كنيد. مطالب مشابه بسياری خواهيد يافت.

در این مرکز اين علم به زبانی ساده بيان می شود. تا برای گروه بيشتری از مردم قابل فهم باشد. اين راه بهترين و جالب ترين روش برای تمركز افكار و  مناسب ترين شيوه جهت شناخت حيات است. اين علم راهی است برای دانستن اين واقعيت كه چگونه می توان ذهن را در خدمت زندگی، جهت تكامل اعمال و سلوک به كار برد.

پیام بگذارید

(0 دیدگاه)

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *