تهران – خیابان پیروزی ، روبروی خیابان پنجم نیرو هوایی (روبروی مترو نیرو هوایی) ، مجتمع نسیم ، طبقه اول ، واحد 1

clinicbina@

تلفن تماس : ۷۷۴۶۸۴۱۸-۰۲۱

چگونه در زندگی جذاب باشم؟

چگونه در زندگی جذاب باشم؟

چگونه در زندگی جذاب باشم؟ زنان معمولا به راحتی از چیزهایی که در زندگی می‌خواهند می‌گذرند. در حالی که زن باید یک شریک کامل و برابر در ازدواج باشد. زن‌ها عادت کرده‌اند از همسرشان تبعیت کنند و به جای خواست خودشان به خواست همسرشان تن دهند. همین موضوع به مرور آنها را از زندگی ناراضی خواهد کرد. درون این زن‌ها بعد از مدتی پر از خشم ناگفته از همسر می‌شود. آنها فکر می‌کنند همسرشان زندگی آنها را کنترل می‌کند در حالی‌ که آنها خودشان آن شرایط را ایجاد کرده‌اند. از گوشه‌ای که برای خود درست کرده‌اید بیرون بیایید.

چگونه در زندگی جذاب باشم؟

شما باید حقوق مساوی برای خود و همسرتان در زندگی در نظر بگیرید. در زمینه‌های مختلف مثل کارهای خانه، وظیفه پدر و مادری و حتی برنامه‌ ریزی برای تفریحات درست به اندازه همسرتان صاحب‌ نظر باشید و در این تصمیمات با هم شریک شوید. در زندگی برای پیشرفت خودتان انرژی بگذارید و برنامه‌های شخصی تدارک ببینید. این کار باعث می‌شود کمتر از همسرتان ناراضی باشید و با او درگیر شوید. مطمئن باشید او هم از پیشرفت شما خوشحال خواهد بود.

همه ی مردان دوست دارند بتوانند یک زن را بخندانند. هر مردی وقتی بتواند زنی را بخنداند، احساس می کند فرد فوق العاده ای است و هرگاه نتواند، احساس بدی پیدا می کند. یک اصل در این نکته نهفته است و آن این که زنان جذاب «خیلی جدی» نیستند.

خشک و جدی نباشید

اولین نکته ای که هر مردی را عاشق و جذب زن می کند عشوه و دلبری های زن است. زن خشک و جدی و بدون ویژگی های زنانه برای مرد همانند مردان به نظر می رسد.البته منظور بعد از نامزدی می باشد. هر مرد دوست دارد در کنار زن دلخواهش کاملا احساس راحتی کند و ویژگیهای خود را به راحتی ابراز کند. با او احساس دوستی و نزدیکی و صمیمیت بکند. مردها از زنان ایراد گیر و زیاده از حد جدی فرار می کنند و در کنار آنها احساس راحتی نمی کنند.

احساس خوب داشته باشید

زنان محبوب و جذاب، به خودشان احساس خوبی دارند. خود را دوست دارند و از جذاب و دوست داشتنی بودن خود مطمئن هستند. احساسات منفی در عمق ضمیر ناخودآگاه یک زن  موجب می شود که او، احساس کند نمی تواند رابطه ی خوبی با همسر و جنس مخالف داشته باشد.

احساسات خود را در اولویت قرار دهند و به این ترتیب قدرت اثرگذاری زیادی بر مردان دارند. یعنی در عمل عشق و احساسات خود را به مرد نشان میدهند. و به او می فهمانند که او مرد دلخواهشان است و در کنارش احساس خوبی دارند. همچنین  آراستگی و رسیدگی به ظاهر می تواند همواره شما را برای همسرتان جذاب کند. یادتان باشد مردان بصری هستند و بیشتر از هر چیزی، جذب ظاهر زن می شوند.

تعریف کردن و قدرت دادن به مرد

مردان، زنی را دوست دارند که از محبت های آن ها لذت ببرد. تشکرکردن از یک مرد، این احساس را در وی ایجاد می کند که مفید واقع شده و همسرش از محبت او لذت برده است. زنانی که مدام ویژگیهای مثبت مرد را تعریف می کنند. باعث میشوند مرد در کنار آنها احساس خوبی به خود داشته باشد. بخصوص اگر این تعریف ها حس غرور و قدرت مرد را برانگیزد. مردان عاشق قدرتند، و چه چیزی بهتر از اینکه زن دلخواهش او را قدرتمند ببیند. معمولا مردان دوست دارند که راهنما و هدایتگر همسرشان باشند. اگر زنی بخواهد مدام دانش خود را به رخ همسرش بکشد، یعنی قدرت را از او گرفته است و این در دراز مدت احساس بد و ضعف به مرد خواهد داد

پیام بگذارید

(0 دیدگاه)

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *