تهران – خیابان پیروزی ، روبروی خیابان پنجم نیرو هوایی (روبروی مترو نیرو هوایی) ، مجتمع نسیم ، طبقه اول ، واحد 1

clinicbina@

تلفن تماس : ۷۷۴۶۸۴۱۸-۰۲۱

مراقب بهشت زندگیتون باشید.

مراقب بهشت زندگیتون باشید.

از کوچکترین پیشرفت‌های همسرتان، صادقانه تعریف کنید و در سپاسگزاری خود، صمیمیت و سخاوت نشان دهید. اگر می‌خواهید زندگی سعادتمندی داشته باشید ، از نق زدن بپرهیزید. به امور کوچک زندگی زناشویی توجه بیشتری داشته باشید. با همسر خود مودب باشید و با او با عشق و علاقه رفتار کنید. زندگی با عشق، مثل یه بهشت میمونه‌‌. مراقب بهشت زندگیتون باشید.

مراقب بهشت زندگیتون باشید.

عاشقتم ساده‌ترین و واضح‌ترین چیزی ست که باید به شریک زندگی خود بگویید. تنها باید کمی خلاقیت داشته باشید. مطمئن شوید که این کلمه را با تمام احساس بیان می‌کنید. این کلمه را به صورت مکرر و بدون فکر به همسر خود بگویید. تا به او ثابت کنید چقدر برای وجودش ارزش قائل هستید.

در یک ازدواج مطلوب زن و شوهر باید بتوانند هر گونه شک خود نسبت به یکدیگر را با هم در میان بگذارند، البته رسیدن به این مطلوب ساده نیست و در کاربرد آن باید جانب احتیاط را گرفت. مدام خانه‌ نشین‌ بودن میتواند به‌ مرور زوجین را از هم دور کند سعی کنید هر هفته یک پیک‌نیک کوچک برپا کنید و از مسافرت‌های ساده و هرازگاهی هم نگذرید و برای زندگی مشترک‌تان زنگ تفریح قائل شوید.

راه های ابراز محبت به شوهر

  • برای نشان دادن مهر و محبت راههای مختلفی وجود دارد برای مثال لمس کردن دستان همسرتان هنگام تماشای تلویزیون و یا انداختن پاهایتان روی پاهای یکدیگر در هنگام خواندن روزنامه.
  • در مواقعی که باهم مشکلی ندارید، برای همدیگر جملات عاشقانه بنویسید. آنها را نگه‌داری کنید برای روزهایی که از هم دلخورید؛ به درد خواهند خورد.
  • از همسر خود انتظار نداشته باشید که باتمامی طرح‌ها و ایده‌های شما موافق باشد و آنها را تحسین کند. واقع بین باشید و اجازه دهید که نظرش را هر چند برخلاف میل شما باشد بیان کند.
  • زمانی باشوهرتان شوخی و عشقبازی کنید که سرگرم کاری نباشد که روی آن تمرکز کرده مثل انجام کارش یا تماشای برنامه مورد علاقه اش! باید زمانی را انتخاب کنید که خودتون می فهمید وقتشه.

چیکار کنم همسرم عاشقم شه؟

اگه میخوای همسرت عاشقت باشه؛ هیچ وقت زود درباره‌‌ی اون زود قضاوت نکن. مثلا اگه بهت میگه سر کارم، ولی رفته مرخصی، شاید رفته برای تو کادو بگیره! یا اگه می‌بینی چیزی رو ازت پنهان می‌کنه، ممکنه مشکلی باشه که می‌خواد تنهایی حلش کنه، تا به تو فشار نیاد.

اگـه مـی‌خـوای همسـرت عاشـقت باشـه. شما باید خیلی راحت بگویید كه من به دلیل مشكلاتی كه باعث آن شدم، معذرت می‌خواهم. در هر رابطه‌ای، این بهترین شكل معذرت خواهی است. اصلا مهم نیست شما چقدر مقصر هستید. حتی اگر چهارده درصد تقصیرها گردن شماست. برای آن قسمت معذرت‌ خواهی كنید.

ازدواج وقتی خوب پیش می‌رود كه حداقل یك نفر بتواند معذرت‌خواهی كند. غرور داشتن در رابطه‌ی زناشویی، اصلا چیز قابل قبولی نیست. معذرت‌ خواهی در نهایت روح بزرگ شما را نشان و حس بهتری به‌زندگی‌تان می‌دهد.

حفظ كردن عشق در رابطه

متفاوت سپاسگزاری كنید و درباره تفاوت‌ها شفاف‌ سازی كنید. اینكه تفاوت را چه معنی می‌كنید، مهم است. ما همیشه حقایق را از بین فیلترهای متفاوتی رد می‌كنیم كه وجود آن فیلترها به فرهنگ، ‌جنسیت و خانواده بستگی دارد. تنها شرط یک ازدواج خوب، حفظ كردن عشق در رابطه است. می‌توانید همسرتان را در نوع سپاسگزاری‌ تان غافلگیر كنید. اگر او چیزهایی را همیشه دوست داشته كه شما با آن مخالفت می‌كردید، می‌توانید با موافقت خود به او حس متفاوت بدهید. اگر همسرتان همیشه یک وسیله‌ی خاص دوست داشته و به نظر شما خرید آن از خرج‌های غیر ضروری زندگی بوده، ‌می‌توانید با پس‌اندازهایتان آن وسیله را برایش تهیه کنید.

پیام بگذارید

(0 دیدگاه)

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *