تهران – خیابان پیروزی ، روبروی خیابان پنجم نیرو هوایی (روبروی مترو نیرو هوایی) ، مجتمع نسیم ، طبقه اول ، واحد 1

clinicbina@

تلفن تماس : ۷۷۴۶۸۴۱۸-۰۲۱

متحول ساختن زندگی

متحول ساختن زندگی

این ارتباط شما با افراد دیگر است که به زندگیتان خوشی، معنا و هدف می بخشد. به همین دلیل، روابط شما بیشتر از هر چیز دیگری روی زندگیتان تاثیر می گذارد برای دستیابی به زندگی دلخواهتان، این مسائله مهم و حیاتی است که بفهمید چه طور روابط شما بر زندگی تان تاثیر میگذارد و چگونه آن ها قدرتمند ترین کانال برای سپاس گزاری است، تا به طور سحرآمیزی شروع به متحول ساختن زندگی تان نماید.

اکنون علم در حال تثبیت و تایید کردن عقل و خرد حکیمان و دانشمندان بزرگ گذشته است، مطالعات تحقیقاتی نشان دهنده ی این است که افرادی که اصل سپاسگزاری را به کار میگیرند، روابط نزدیک تری دارند، بیشتر با خانواده و دوستان ارتباط برقرار می نمایند و کاری میکنند که افراد دیگر با نظر موافقی به آنها نگاه کنند اصل سپاسگزاری باعث می شود که روابط بهبود یابند و شکوفا شوند وقتی شکر و سپاستان را برای هر رابطه ای افزایش می دهید، شما به طور سحر آمیزی خوشبختی و اتفاقات خوب را در آن رابطه دریافت خواهید کرد.

متحول ساختن زندگی

همین طور این که شکر و سپاس به خاطر روابط نه فقط این رابطه ها را تغییر میدهد بلکه شما را هم دگرگون میسازد. مهم نیست که اکنون خلق و خوی شما چیست، شکر و سپاس به شما صبر، فهم، شفقت و مهربانی بیشتری می بخشد، تا جایی که حتی خودتان را نخواهید شناخت ناراحتی های کمی که زمانی آن را احساس می کردید و نارضایتی هایی که در روابط خود داشتید ناپدید خواهد شد، زیرا وقتی صادقانه به خاطر شخص دیگر شاکر و سپاسگزار باشید هیچ چیزی وجود ندارد که بخواهید
در مورد آن شخص تغییر دهید.

کلمات قدرتمند هستند

از آنها انتقاد نمی کنید، شکایت و سرزنش نمی کنید، چون خیلی درگیر این موضوع می شوید که بخاطر خصوصیات خوبشان از انها تشکر و قدردانی کنید. در حقیقت، حتی قادر نخواهید بود چیزهایی که قبل در موردشان ناراحت بودید را ببینید. کلمات خیلی قدرتمند هستند، بنابراین وقتی در مورد هرشخصی اظهار نارضایتی و شکایت کنید در واقع به زندگی خودتان اسیب می رسانید. زندگی خود شماست که پر از رنج و مشکلات می شود. طبق قانون جاذبه هر چیزی که در مورد شخص دیگر فکر کنید و بگویید به خودتان بر می گردد این بیشترین دلیلی است که چرا بزرگترین متفکران و معلمان جهان به ما گفته اند که باید شاکر و سپاسگزار باشیم.

آنها می دانستند که اگر بخواهید در زندگیتان بیشتر بدست آورید و به طور سحرآمیزی زندگیتان بهبود پیدا کند باید نسبت به دیگران شاکر و سپاسگزار باشید، درست همانطور که انها هستند. چه اتفاقی می افتد اگر هر شخصی که روابط نزدیکی با شما داشت می گفت: همان طور که هستی دوستت دارم، در این صورت چه احساسی داشتید ؟

پیام بگذارید

(0 دیدگاه)

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *