تهران – خیابان پیروزی ، روبروی خیابان پنجم نیرو هوایی (روبروی مترو نیرو هوایی) ، مجتمع نسیم ، طبقه اول ، واحد 1

clinicbina@

تلفن تماس : ۷۷۴۶۸۴۱۸-۰۲۱

لطافت زنانه چیست؟

لطافت زنانه چیست؟

لطافت زنانه چیست؟ لطافت زنانه عشوه و ادای خیلی خیلی خاصی نیست. همان زنانه با سیاست و کاملا لطیف و زیبا رفتار کردن. حرف زدن و لبخند زدن و حتی ناراحت شدن هست. نه اینکه مردانه و زمخت باشید.‌‌

لطافت زنانه چیست؟

بعضی ها فکر می کنند که برای اینکه خیلی خانوم بودن خودشان را ثابت کنند. باید دائما و همیشه در حال عشوه و ادا آمدن باشند. نه اتفاقا ادا و عشوه همیشگی شما را تکراری میکند.‌‌ اجازه دهید اداها و عشوه ها برای وقت های خاص با همسرتان باشد. ولی همیشه همیشه آراستگی و تمیزی و با ظرافت رفتار کردن را فراموش نکنید.

اعتماد به نفس داشته باشید

اعتماد به نفس یکی از مهم‌ترین بخش‌ های زندگی انسان محسوب می شود. سعی کنید به گفته‌ های دیگران هیچ اهمیتی ندهید. همیشه به خودتان بگویید من بهترین هستم. کمبود اعتماد به‌ نفس در خانم‌ ها یکی از عواملی است که مرد را از همسرش دور می کند.

غر زدن را فراموش کنید

بعضی از خانوم ها مدام در زندگی غر می زنند. این غر زدن یک پیام برای مرد دارد و آن اینکه مرد احساس می کند همسرش از زندگی راضی نیست. لذا اگر خانومی می خواهد همسرش همواره خوش اخلاق و با محبت باقی بماند و پرخاشگر و بد دهن نشود باید از غر زدن جلوگیری نماید. به مثال زیر که یک رفتار اقتدار شکن است توجه کنید. زنی برای اتاق پذیرایی پرده جدید گرفته است. اما مرد بنا به دلایلی در نصب آن کوتاهی می کند.

زن وقتی بی خیالی مردش را در نصب پرده می بیند شروع به غر زدن می کند. می گوید: بروم از تو کوچه یه نفر رو بیارم تا پرده اتاق رو نصب کنه. از تو که بخاری بلند نمیشه. تو که عرضه نداری. این رفتار توسط زن اقتدار مرد را خواهد شکست و این مرد از یک همسر مهربان و بی سر و صدا به مردی بی حوصله ، بد اخلاق و پرخاشگر تبدیل می گردد.

پیام بگذارید

(0 دیدگاه)

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *