تهران – خیابان پیروزی ، روبروی خیابان پنجم نیرو هوایی (روبروی مترو نیرو هوایی) ، مجتمع نسیم ، طبقه اول ، واحد 1

clinicbina@

تلفن تماس : ۷۷۴۶۸۴۱۸-۰۲۱

قوانین مهم در زندگی مشترک

قوانین مهم در زندگی مشترک

قوانین مهم در زندگی مشترک چیست؟ اولین قانونی که شما و همسرتان در تلخ‌ترین لحظات زندگی مشترک‌تان باید به آن پایبند باشید، قانون منع توهین است. نه شما و نه شریک زندگی‌تان، حتی در بدترین لحظات و در اوج عصبانیت هم حق ندارید به خانواده هم توهین کنید و از بدگویی به خانواده هم به عنوان راهی برای کنترل شریک زندگی یا انتقام گرفتن از او استفاده کنید.

قوانین مهم در زندگی مشترک

اگر همسرتان با شما بد حرف زده، چرا باید همه حرف‌های ناخوشایندی که مادرش قبلا به شما زده بود را به رخش بکشید و در آخر هم بگویید «تو هم بچه همان مادری»، مگر در همه روزهایی که شریک زندگی‌تان خوشایند‌ترین جملات را در مقابل‌تان به زبان می‌آورد به او یادآوری می‌کنید که خوب حرف زدن و مهربانی کردن را از چه کسی یاد گرفته است؟ پس به‌ خاطر عصبانیت، حرفی را نزنید که حرمت‌ها را از بین ببرد و شکافی را میان شما ایجاد کند که بعدا از پس ترمیم کردنش برنیایید

مادر شوهرم دخالت میکنه

خیلی از خانما  میگن که ما با مادر شوهرمون مشکل داریم. .توی زندگیمون دخالت میکنه و یا میگن که پشت سرمون حرف میزنن یا جلوی شوهرمون یه چیزی میگن که باعث ناراحتی میشه ولی نمیتونیم چیزی بگیم و یا…. چیکار کنیم که مادر شوهرمون تو زندگی مون دخالت نکنه.

رفتار با مادر شوهر

اول اینکه شما باید با سیاست زنانه رفتار کنی عزیزم تو جمع که نباید یهو بپری به مادر شوهر جواب بدی یا حرص بخوری که ایجور شد اوجور شد. اصلا هر چی که شد شما احترام نگه دار هیچی نگو . چرا؟ اگه بخواین فوری جواب بدید و جبهه بگیرید اون وقته که شوهرتونم میگه که بله مادرمون یه حرفی و زد و ببین زنمون نتونس یکم جلو خودشو بگیره و بگه بزرگتره . اینجور میره طرف مادرش و اون وقته که شما میاین از شوهرتون گله میکنید .

حساسیت به خانواده شوهر

چیزی نگید تا همسرتون بفهمه که مادرش داره اشتباه میکنه. کلا سعی کنین تو زندگی زیاد حرص نخورین. این ضعف ماست که نسبت به خانواده شوهر حساسیت نشون بدیم. بزارین پشت سرتون حرف بزنن خانما جای کسی که پشت سر آدم حرف میزنه دقیقا همون جاست، پشت سر آدم. این مطالب رو فقط برای خانم هایی گذاشتم که مادرشوهرشون واقعا توی مسائل زندگیشون دخالت میکنه .

آیین مادر شوهر داری

خانما هر کسی یه رگ خوابی داره. هوشمندی یه زن به پیدا کردن این رگ خواب در همسرش و خانواده ی همسرشه . بهترین راه ورود به قلب آقا پسرهایی که توی فرهنگ ما بزرگ شدن. ارتباطی صمیمانه با خانوادشون هست. خانما شما با شکایت های وقت و بی وقت از مادر شوهرتون پیش همسرتون از  مهر مادری کم نمی کنید اصلاً. مگه اگه همسرتون از مادر خودتون بیاد شکایت کنه از مهر مادرتون کم میشه براتون؟ با اینکار اون چیزی که از دست می دید ارج و منزلت خودتون در نگاه همسرتون هست … فقط همین

آقایان توجه داشته باشند

مادر شما هر قدر هم که محرم رازتان باشد و منطقی بتواند به موضوعات نگاه کند، باز هم «مادر» شماست. پس اگر مشکلی با همسرتان دارید و از چیزی ناراحت هستید، آنها را به او نگویید و مراقب وجهه همسرتان به عنوان عروس خانواده باشید. چرا که شما و همسرتان بعد از حل شدن مشکل، آشتی می‌کنید و خیلی زود فراموش می‌کنید. اما مادرتان نمی‌تواند فراموش کند و این مسائل در نوع نگاه او به عروسش اثر ماندگار خواهد گذاشت.

پیام بگذارید

(0 دیدگاه)

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *