تهران – خیابان پیروزی ، روبروی خیابان پنجم نیرو هوایی (روبروی مترو نیرو هوایی) ، مجتمع نسیم ، طبقه اول ، واحد 1

clinicbina@

تلفن تماس : ۷۷۴۶۸۴۱۸-۰۲۱

عشق بازی در دوران عقد

عشق بازی در دوران عقد

عشق بازی در دوران عقد و بازی های دو نفره باعث تنوع  در روابط و ایجاد عشق و دوست داشتن می شود. با عشقتون بازی کنین و مثل دو تا کودک لذت ببرین از کنار هم بودن. زمان نامزدی، زن و شوهر میتوانند با بازی و ملاعبه از لذایذ جنسی نسبت به یکدیگر بهره مند شوند و در انجام کار اصلی خيلی عجله نکنند و اگر بتوانند انجام عمل اصلی را به بعد از عروسی موکول کنند خيلی مناسب ‏تر و بهتر است .

عشق بازی در دوران عقد

هر مرحله از ازدواج لذتهای خاص خود را دارد و در دوران عقد و نامزدی بهتر است به بازی‏های عاشقانه و ملاعبه اکتفاء شود، یا با دست یکدیگر را ارضا کنید. البته توجه داشته باشید در این صورت استمنا محسوب نمی شود و کاملاً حلال است. در این بین، همسرتان هم از لذت این عشق بازی بهره خواهد برد و مطمئن باشید مشکلی پیش نخواهد آمد.

عشق بازی در دوران عقد به چه معنی است؟

عشق بازی یا معاشقه مجموعه ای از رفتارهاست که باعث انگیزش نیروی جنسی در زنان و مردان می شود.  عشق بازی می تواند شامل حرکات فیزیکی مانند بوسیدن، لمس کردن، در آغوش گرفتن، نوازش کردن و یا غیر فیزیکی مانند خوب صحبت کردن باشد. تحقیقات نشان داده زوج هایی که پیش از رابطه جنسی کامل به عشق بازی می پردازند، روابط جنسی لذت بخش تر و پر شورتری را تجربه می کنند.

عشق بازی صرفا برای لذت بردن انجام نمی شود. بلکه برای آمادگی جنسی، افزایش صمیمیت زناشویی میان زن و مرد و شناخت احساسات جنسی صورت می گیرد. در کشور ما معمولا عشق بازی در دوره عقد و پس از خوانده شدن صیغه محرمیت اتفاق می افتد. بسیاری از افراد در دوره عقد هنوز بلد نیستند که چطور باید عشق بازی کنند. همین امر باعث سردرگمی و اضطراب خواهد شد.

آیا عشق بازی در دوران نامزدی مجاز است؟

بسیاری از زوجینی تازه نامزد شده اند این سوال را می پرسند که آیا می توان در دوره نامزدی به عشق بازی پرداخت ؟جواب سوال تا حدود زیادی به شرایط شما بستگی دارد. شما باید با در نظر گرفتن شرایط فرهنگی و احساسی، خانوادگی به سوال جواب دهید.  کلاً از دیدگاه روانشناسی عشق بازی کردن در دوران نامزدی کاملا مجاز است. شما با معاشقه می توانید رابطه خود با طرف مقابل را یک مرحله بالاتر ببرید و احساسات جنسی وی را کشف کنید. اگر شما از برقراری رابطه جنسی ترس دارید عشق بازی در این دوران یک روش کاملا  بی خطر و صحیح برای شماست که لذت جنسی را کشف کنید. عشق بازی باعث نزدیکی بیشتر شما و همسرتان می شود و رابطه شما را عمیق تر می کند.  البته برای عشق بازی کردن در دوران نامزدی بهتر است برخی نکات را در نظر بگیرید.

نکاتی برای عشق بازی کردن

  • عشق بازی یک عمل لذتبخش و عاشقانه است. اما اگر به صورت کورکورانه انجام شود بعدها شما را پشیمان خواهد کرد. برای عشق بازی باید زمانی که از نظر فکری و احساسی به طور کامل با شریک خود آشنا شده اید و قصد ازدواج با او را دارید انجام دهید.
  • پیش از شناخت کامل به عشق بازی نپردازید. برای برخی از زوج ها دوره نامزدی هنوز دروره شناخت است.  این یعنی دختر و پسر در این دوره هنوز برای ازدواج مطمئن نیستند.
  • اگر شما نیز از ازدواج با طرف مقابل مطمئن نیستید با او به عشق بازی نپردازید. معاشقه می تواند شما را وابسته کند و باعث چشم پوشی از تصمیمات منطقی شود. با این حساب بهتر است عشق بازی را به دوره عقد موکول کنید.

پیام بگذارید

(0 دیدگاه)

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *