تهران – خیابان پیروزی ، روبروی خیابان پنجم نیرو هوایی (روبروی مترو نیرو هوایی) ، مجتمع نسیم ، طبقه اول ، واحد 1

clinicbina@

تلفن تماس : ۷۷۴۶۸۴۱۸-۰۲۱

سلامتی بزرگترین ثروت است.

سلامتی بزرگترین ثروت است.

سلامتی گرانبهاترین موهبت در زندگی انسانهاست و همواره سلامتی خود را بیش از هر چیز دیگری مهیا و تضمین شده میدانیم. برای بسیاری از ما، سلامتی مان تنها زمانی مهم است که آن را از دست میدهیم. آنگاه به این واقعیت پی میبریم که بدون سلامتی، هیچ چیز نداریم. سلامتی بزرگترین ثروت است.

سلامتی بزرگترین ثروت است.

یک ضرب المثل ایتالیایی هست که حقیقت را درباره ی سلامتی ما میگوید : «کسی که از سلامتی اش لذت میبرد، ثروتمند است. حتی اگر خودش آن را نداند.» در حالی که ما به ندرت به تندرستی خود می اندیشیم و درستی این جمله را در نمی یابیم مگر آنکه به بیماری هر چند کمی مثل سرماخوردگی، یا آنفولانزا دچار شویم و در بستر
بیفتیم. هنگامی که بیمار میشویم هیچ چیز جز بازیابی سلامت برایمان مهم نیست.

سلامتی هدیه ی زندگیست

این چیزی است که به شما داده شده و هر روز به شما داده خواهد شد. علاوه بر هر کاری که برای سلامتی خود انجام میدهیم، باید برای داشتن چنین موهبتی شکرگزار باشیم، تا سلامتی بیشتری به دست آوریم. به یاد داشته باشید: «هر کس که برای سلامتی اش سپاسگزار باشد به او بیشتر داده خواهد شد و هرکس برای سلامتی اش سپاسگزار نباشد، سلامتی اش از وی بازپس گرفته میشود .»

شاید افرادی را بشناسید که شیوه ی سلامتی را در زندگی برگزیده اند ولی با این حال سلامتی خود را از دست داده اند. شکرگزار بودن در مقابل سلامتی یی که دریافت میکنید بسیار شورانگیز است. وقتی برای سلامتی خود شکرگزاری میکنید، شما نه تنها در حفظ سلامتی کنونی تان میکوشید بلکه در همان حال نیروی قدرشناسی را به
کار میاندازید تا جریان سلامت را به سوی شما هدایت کند. همچنین درخواهید یافت که وضع سلامتی تان نیز بهتر میشود. دردهای کوچک، خالها و لکه های پوستی، به صورتی باور نکردنی ناپدید میشوند و درمییابید که انرژی و شادی و سرحالی و سرزندگیتان به شکل قابل توجهی افزایش مییابد.

پیام بگذارید

(0 دیدگاه)

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *