تهران – خیابان پیروزی ، روبروی خیابان پنجم نیرو هوایی (روبروی مترو نیرو هوایی) ، مجتمع نسیم ، طبقه اول ، واحد 1

clinicbina@

تلفن تماس : ۷۷۴۶۸۴۱۸-۰۲۱

زندگی تان را متحول کنید

زندگی تان را متحول کنید

شکرگزاری برای نعماتی که دارید یکی از قدرتمند ترین اعمالی است که شما می توانید انجام دهید، و با این کار به طرز سحر آمیزی زندگی تان را متحول کنید. وقتی بخاطر چیزهایی که دارید سپاسگزار باشید، اهمیتی ندارد که چقدر کوچک باشند، خواهید دید که آنها چقدر فوری زیاد می شوند.

زندگی تان را متحول کنید

اگر بخاطر پول و دارایی که دارید شاکر باشید، هر چقدر هم که کم باشند، به طور سحر آمیزی خواهید دید که میزان پول و دارایی تان افزایش می یابد. اگر بخاطر رابطه ای که دارید شکرگزار باشید، حتی اگر این رابطه عالی نباشد، به طور معجزه آسایی خواهید دید که چقدر بهتر می شود. اگر شکرگزار شغلتان باشید، حتی اگر شغل مورد دلخواهتان نباشد، شرایط طوری عوض می شود که از کارتان بیشتر لذت می برید و تمام فرصت های کاری ناگهان خود را نشان می دهند

نتیجه منفی نگری

وقتی درمورد چیزهایی فکر کنیم که نداریم، به آنها اهمیت می دهیم. وقتی افراد دیگر را سرزنش میکنیم یا انها را مقصر می دانیم، وقتی در مورد ترافیک، تاخیر، دولت، نداشتن پول کافی یا وضعیت آب و هوا شکایت میکنیم، به چیز های بی ارزش و منفی توجه می کنیم. و وقتی این کار را تکرار می کنیم، خود به خود زیاد می شوند، اما مهمتر از همه اینکه با درگیر شدن در مسائل منفی، نعمات و موهبت هایی که در مسیرمان بودند را از بین می بریم.

سخن آخر

شکرگزار بودن تنها راه برای داشتن فراوانی و نعمت های بیشتر در زندگی است. اولین کاری که باید در صبح یا تا آنجا که می توانید در لحظات اولیه روز انجام دهید این است که به خاطر هرچه که دارید خدا را شکر کنید. می توانید فهرست خود را با دست بنویسید یا آن را با کامپیوتر تایپ کنید و همه ی شکرگزاری و سپاس خود را در یک مکان نگه دارید.

امروز باید فهرست ساده ای از ده موهبتی که در زندگی تان شکرگزار آن هستید تهیه نمایید. .وقتی انیشتن تشکر میکرد، درباره اینکه “چرا” باید شکرگزار باشد می اندیشید. وقتی به اینکه چرا به خاطر یک چیز شخص یا موقعیت خاص شاکر هستید، فکر میکنید، احساس قدرشناسی تان بیشتر می شود. به خاطر داشته باشید که جادوی تشکر به اندازه ی احساستان اتفاق می افتد! بنابراین در کنار هر گزینه ای در فهرست خود، دلیل اینکه چرا بخاطر آن شکرگزارید را بنویسید.

مرکز مشاوره شرق تهران

پیام بگذارید

(0 دیدگاه)

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *