تهران – خیابان پیروزی ، روبروی خیابان پنجم نیرو هوایی (روبروی مترو نیرو هوایی) ، مجتمع نسیم ، طبقه اول ، واحد 1

clinicbina@

تلفن تماس : ۷۷۴۶۸۴۱۸-۰۲۱

راه های جلب توجه همسر

راه های جلب توجه همسر

یكی از اشتباهات جبران ناپذیر زوج ها بعد از آغاز زندگی مشترك، فراموش كردن ابراز علاقه و گذاشتن وقت برای یكدیگر است. گویا همه چیز فدای روزمرگی ها می شود. غافل از اینكه این مساله باعث دور شدن و دلخوری زن و شوهر از یكدیگر و ایجاد فاصله بین آن دو می گردد. راه های جلب توجه همسر بسیار زیاد است که برای هر کس متفاوت است.

راه های جلب توجه همسر

با یك شاخه گل، یك كلمه محبت آمیز و چند دقیقه صحبت صمیمانه می توان مشكلات و دلخوری ها را از سر راه برداشت و زندگی شیرینی را در كنار همسر خود در پیش گرفت. شاید باور نكنید ولی راه های ساده ای برای ابراز علاقه به همسرتان وجود دارد.

هنر گوش دادن

اگر دائماً به دنبال روزنه ای برای وارد کردن نظرات خود هستید یا می بینید که حتی قبل از اینکه شریک زندگی خود صحبت خود را تمام کند، پاسخ خود را داده اید، در آنجا حضور ندارید. دیگر فکر نکنید و شروع به گوش دادن کنید. شریک زندگی شما قدردانی می کند که شما سعی نمی کنید چند وظیفه ای انجام دهید یا کار را قطع کنید. چه کسی می داند؟ این حتی ممکن است جرقه ای را روشن کند که روابط شما را به یک سطح عمیق تر برساند. تنها کاری که لازم است بهبود مهارت شنیداری شماست.

سعی کنید حضور داشته باشید

شاید تصور کنید در یک اتاق بودن با شریک زندگی خود حضور کافی است. اما این در جامعه ای صدق نمی کند که نوشتن پیام ساده تر از برقراری ارتباط باشد حتی وقتی دو نفر در یک اتاق هستند. همه در دستگاه های الکترونیکی خود دفن شده اند. دستگاه ها را روی بی صدا قرار دهید. حضور فیزیکی شما یکی از راه های جلب علاقه شریک زندگی شما است.

 درباره رویاهای یکدیگر صحبت کنید

بچه ها، صورتحساب های خانگی، مشاغل، امور مالی، بهداشت و سایر موضوعات و مسئولیت ها قسمت زیادی از هر رابطه را در بر می گیرد. گاهی اوقات ممکن است طاقت فرسا به نظر برسد و زمان کمی برای تأمل یا پیشرفت در رویا ها باقی بماند. مدتی را برای گذراندن با شریک زندگی خود اختصاص دهید و در مورد رویاهای یکدیگر صحبت کنید.

 چیزهای کوچک خیلی معنی دارند

اگر می خواهید شریک زندگی شما طولانی مدت علاقه مند شود، یکی از راههای تازه نگه داشتن آن انجام کارهایی است که باعث تعجب و لذت او می شود. لازم نیست یک هدیه یا شام گران قیمت در یک رستوران خوب باشد. مسئولیت کارهای روزمره را به دوش بکشید تا بار را سبک کنید.

 آرایش کنید و همسرانتان رو ببوسید

مهم نیست که روز شما چقدر سخت است، آن را به شریک زندگی خود منتقل نکنید. حتی وقتی گفتگو به قلمرو دشواری می رود و واژه های داغی در پی دارد، تصمیم بگیرید قبل از اینکه به رختخواب بروید، وقت تلف کنید. دوستانه و خونگرم باشید و به یکدیگر احترام بگذارید. آرایش کنید و همسرتان را به یک بوسه دعوت کنید.

مستقل باشید

هنگامی که انتظار داریم شریک زندگی ما تمام نیازهای ما را برآورده کند ، درصورتی که شرکای ما قادر به تأمین نیازها و انتظارات ما نباشند، می توانیم احساس رنجش کنیم. اینکه انتظار داشته باشید شریک زندگی شما بتواند تمام نیازهای شما را برآورده کند غیرواقعی است. درعوض، واقع بین باشید.

به “نگاه” خود توجه ویژه ای داشته باشید

وقتی کمد لباس هایتان را برای یک روز جمع می کنید، تلاش ویژه ای انجام می دهید و در نظر می گیرید که چه چیزی باعث می شود بهترین حالت را داشته باشید، بهترین ویژگی های شما را به نمایش می گذارد. به عنوان مثال: اگر شریک زندگی شما را با رنگ آبی دوست دارد و شما نیز آن را دوست دارید ، چرا آن روسری یا کراوات آبی را به تن نمی کنید؟ این یک نشانه ظریف برای شریک زندگی شماست که شما دوست داشتن های او را تصدیق می کنید و می خواهید لذت دیدن لباس پوشیدن را به او منتقل کنید.

سادگی را تمرین کنید

قبل از صحبت کردن، به آنچه می خواهید بگویید فکر کنید. اگر می توانید آن را در یک جمله بگویید، ایده آل است. در غیر این صورت، حداکثر آن را به دو یا سه نقطه بجوشانید. این کافی است تا بدون خسته کننده بودن شریک زندگی خود، آنچه را که باید بگویید منتقل کنید. سادگی در یک رابطه بسیار مهم است. علاوه بر این، اگر مدتی است که شریک زندگی خود را می شناسید، هر دوی شما نوعی زبان کوتاه نوشتاری دارید. او می تواند جاهای خالی را پر کرده و خلاصه ایده را بدون کلمات اضافی زیاد بداند.

 قرار ملاقات بگذارید

زمانی که برای اولین بار با شریک زندگی خود ملاقات کردید، بدون شک همه چیز جدید و مهیج بود. هر بار که بیرون می رفتید، احتمالاً اطلاعات جدید و جذابی از یکدیگر پیدا کرده اید که علاقه شما را تعمیق و جذابیت شما را افزایش می دهد. حالا که مدتی با هم هستید ممکن است فکر کنید دیگر نیازی به بیرون رفتن های مکرر ندارید. قرار ملاقات از جمله راه های جلب توجه همسر است. این فرصتی با ارزش برای غنی سازی روابط و علاقه مندی شریک زندگی خود است.

پیام بگذارید

(0 دیدگاه)

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *