تهران – خیابان پیروزی ، روبروی خیابان پنجم نیرو هوایی (روبروی مترو نیرو هوایی) ، مجتمع نسیم ، طبقه اول ، واحد 1

clinicbina@

تلفن تماس : ۷۷۴۶۸۴۱۸-۰۲۱

رازهای میان همسران

رازهای میان همسران

دلمان که می گیرد آن هم در این هوای ابری و زمستانی ، یک بهانه کوچک باعث می شود بخواهیم با دوستانمان درد دل کنیم یا با حرف زدن کمی از بار روانی مشکلات بکاهیم . اما گاهی درد دلهای ساده و خودمانی یا گلایه های بی غرض با گذر زمان موجب به هم خوردن آرامش می شود . ایجاد دلخوری هایی که اصلا فکرش را هم نمی کردیم . به همین دلیل بد نیست کمی از خط قرمز ها بدانیم . آن خط قرمزها که اگر رعایت شود . رازهای میان همسران ، راز باقی میماند . خانه امن ترین مکان برای زندگی می شود . پس اگر زمانی دلتان گرفت . خواستید ساعاتی با دوستان گفتگو کنید . این خط قرمز ها را برای حفظ آرامش در زندگی به خاطر بسپارید .

رازهای میان همسران

۱ – دلخوری تان را به هر کس نگویید .

اگر رفتار و کردار همسرتان شما را عصبانی کرده . با هم قهر کرده اید . کمی خوددار باشید . این مسئله را فقط برای کسی بگویید که می توانید روی کمکش حساب باز کنید . در غیر این صورت درد دل های شما در یاد دوست یا خانواده تان می ماند . اما وقتی آشتی می کنید دوستی که شنوای درد دل شما بوده . حرف هایتان را فراموش نمی کند . پس مراقب باشید ذهنیت دیگران را نسبت به همسرتان خراب نکنید .

۲ – میزان در آمد تان را برای کسی فاش نکنید .

برخی از زوج های جوان به دلیل رقابتی که با سایر زوج ها دارند . میزان در آمدشان را بازگو می کنند . دانستن ای اطلاعات سبب می شود دیگران قضاوت نادرست انجام دهند . ممکن است آنها شما را بسیار ثروتمند یا فقیر بدانند . نوع در آمد شما در رفتار و توقعات آنها تاثیر می گذارد .

۳ – میزان بدهی را نگویید .

همان طور که در آمد خانواده باید یک راز بین زن و شوهر باشد . میزان بدهی ها هم راز است . ضمن این که خانواده ها گاهی به خیال اینکه قرض زیادی دارید . گمان می کنند خوشبخت نیستید . در حالی که تمام زندگی ها فراز و نشیب دارد . بنابر این با سکوت کردن درباره این مسائل به دیگران فرصتی برای قضاوت کردن ندهید .

۴ – احساس همسرتان را باز گو نکنید .

اگر همسر شما نسبت به یکی از دوستانتان حس خوبی ندارد . لازم نیست این مسئله را بیان کنید . دانستن این مسئله باعث می شود دوستانتان در ارتباط با شما محتاط تر شوند . یا خود را مزاحم زندگی شما بدانند . بتدریج ارتباطشان را با شما قطع کنند .

۵ – از خانواده اش پیش کسی جز خودش گلایه نکنید .

اگر با خانواده همسرتان اختلاف دارید . یا از هم دلخورید . بهتر است این مسئله را فقط با همسرتان در میان بگذارید . این اختلاف نظرها در اوایل ازدواج بیشتر خود را نشان می دهند . معمولا با گذر زمان و شناخت بیشتر ، بسیاری از مسائل حل می شوند .

پیام بگذارید

(0 دیدگاه)

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *