تهران – خیابان پیروزی ، روبروی خیابان پنجم نیرو هوایی (روبروی مترو نیرو هوایی) ، مجتمع نسیم ، طبقه اول ، واحد 1

clinicbina@

تلفن تماس : ۷۷۴۶۸۴۱۸-۰۲۱

خیانت آنلاین

دور زدن همسر – خیانت –

در مطالب گذشته درباره یک قانون مهم در زندگی مشترک صحبت کردیم . اینکه در زندگی دور زدن همسر ممنوع . در صورت وقوع چنین عملی پایه و اساس زندگی که اعتماد است از بین می رود . اولین نوع دور زدن همسر را که دروغ گفتن بود نیز بیان کردیم . اکنون نوع خطرناک تر و آسیب زننده تر دور زدن همسر – خیانت –  را که این روزها گاه اتفاق می افتد و یک تهدید جدی برای خانواده است را بیان می کنیم .

دور زدن همسر – خیانت –

دور زدن هایی با رنگ و بوی نفر سوم است . دور زدن همسر – خیانت – در حقیقت دور زدن تعهدی است که در محضر خداوند به آن پایبند شدیم . این نوع دور زدن می تواند آسیب های جدی به زندگی ما برساند . علاوه بر احتمال بر ملا شدن و از هم پاشیدگی زندگی مشترک ، عذاب وجدانی که همسر خائن در زندگی خود تحمل می کند. حتی اگر در خود آگاه متوجه آن نشود . نا خود آ گاهش را در هم ریخته و در دراز مدت افسردگی و مشکلات روحی ایجاد خواهد کرد .

برخی افراد وقتی خیانت می کنند برای فرار از واقعیت و آرامش درونی خود با آوردن دلائل مختلفی سعی می کنند کارشان را توجیه کنند . مثلا نبود پیوند عاطفی در خانه. مشغله زیاد همسر . سرد مزاجی و بی توجهی به رابطه زنا شویی را علت خیانت می دانند . در حالی که اگر طرف مقابل آنها به هر کدام از این دلایل چنین کاری کند. نمی توانند قبول کنند .  با آمدن نسل جدید روابط اجتماعی به صورت آنلاین و مجازی باید بتوانیم ، قواعد ارتباط صحیح آنها را نیز به دست آوریم .

خیانت مجازی

بسیاری از دوستی های مجازی و مراودات آنلاین که به دلیل نبود طرف مقابل و تایپ کلمات به عنوان واسطه ، به نظر ما عادی و طبیعی می آید . در حقیقت نوعی خیانت محسوب می شود . خیانت فقط رابطه جنسی نیست . حتی وابستگی عاطفی به جنس مخالف و نا محرم هم خیانت است . این گپ زدن ها و وقت گذاشتن های اینترنتی که در بسیاری از مواقع با وابستگی همراه است. همان خیانت است که رنگ و لعاب مدرن گرفته است . هر گاه خودتان را توجیه می کردید که این فقط یک رابطه در شبکه اجتماعی است . خود را جای همسرتان بگذارید . ببینید دوست دارید همسر شما با جنس مخالفی در فضای مجازی ساعت ها حرف بزند . عکس و نوشته رد و بدل کند ؟

با مدرن شدن زندگی ، حتی دور زدن هایمان هم مدرن شده است . اما نتیجه فقط یک چیز است . از بین رفتن روح آرامش در خانه .  ضرر اصلی آن متوجه خودمان خواهد شد . درست مثل وقتی که در جای دور زدن ممنوع دور می زنیم و خودمان آسیب می بینیم .

دور زدن همسر – خیانت – امروزه در جامعه ما بسیار مشاهده می شود . در صورتی که نیاز به مشاوره دارید میتوانید با مشاوران بینا در تماس باشید .

پیام بگذارید

(0 دیدگاه)

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *