تهران – خیابان پیروزی ، روبروی خیابان پنجم نیرو هوایی (روبروی مترو نیرو هوایی) ، مجتمع نسیم ، طبقه اول ، واحد 1

clinicbina@

تلفن تماس : ۷۷۴۶۸۴۱۸-۰۲۱

دلدار شدن فقط کار همسر است

دلدار شدن فقط کار همسر است

زن و شوهر مکمل هم هستند. هر دو حق زندگی دارند و هر دو باید از زندگی مشترکشان بهره ببرند. این منافاتی با شخصیت‌ زن و مرد ندارد. نه مرد سالاریست. نه زن ذلیلی. دلدار شدن فقط کار همسر است. این معنای درست زندگی مشترک است که باید به فرزندان خود بیاموزیم.

دلدار شدن فقط کار همسر است

بسیاری از مادران ایرانی، دخترانشان را برای خانه‌ داری تربیت می‌کنند، نه برای یار و همسر شدن! بعضی مادران غافلند از اینکه داماد ایشان اول همدل و همسر می‌خواهد نه آشپز و نظافت‌ چی! غذا را می‌شود از بیرون خرید و تمام کار نظافت منزل را با کمک گرفتن از کسی انجام داد. ولی دلدار شدن فقط کار همسر است و بس…

یا پدران، پسرانشان را طوری بزرگ می‌کنند که ماشین و خانه دارد طلا می‌خرد. ولی همدم زنش نیست. شانه‌ای برای گریه کردن نیست. مردی برای زندگی مشترک نیست؛ مسئولیت‌پذیر نیست.

چگونه همسری باشیم ؟

خانمی که چند نوع قندان در جهیزیه‌اش هست و همه همیشه شسته و مرتب هستند و پر از قند. ولی یک چای صبح یا عصر با همسرش نمی‌خورد. چگونه همسری هست؟ چرا بعضی‌ها در زندگی به ظاهر مشترک، فقط برای خودشان زندگی می‌کنند؟ وقتی همسر شدیم، باید همسری کنیم. فرقی نمی‌کند، چه زن و چه مرد، در همه زمینه‌ها؛ گفتگو، برنامه‌ریزی، کار منزل، بیرون رفتن، خرید، مهمانی دادن یا مهمانی رفتن و… همه چیز با همکاری و مشورت یکدیگر.

چه چیزی یک مرد را به یک زن جذب میکند

یک زن جذاب با وجود تمام صفات خوب، حتی جذابیت ظاهری، اگر نسبت به مسائل بدبین و با نگاهی منفی بنگرد، تمام ارزشهای خود را نزد دیگران به تدریج از دست خواهد داد. یک زن خوشبین، با اطمینان به مرد خود، تکیه گاهی محکم برای وی محسوب می شود. به مرد خود اعتماد کنید اعتمادهای از دست رفته را باز بسازید.

هرچه ارتباط  زن و شوهر با یکدیگر عمیق‌ تر و وارد مرحله‌ی عشق و دوستی صمیمانه‌تری بشود و از طرفی دیگر با ازدواج رابطه جنسی اتفاق بیفتد، هر دو  از سلامت روانی و احساس خوب بیشتری برخوردارند. اما باید به این نکته توجه داشت که داشتن رابطه جنسی قبل از عشق و ازدواج نه تنها از نظر اخلاقی و باورها بلکه از نظر علمی و حالات انسانی نیز قطعاً اشتباه است و گرفتاری‌ ها و مسائل متعددی را به‌ وجود می‌آورد  و از سلامت روانی و در نهایت انتخاب درست به شدت می کاهد.

پیام بگذارید

(0 دیدگاه)

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *