تهران – خیابان پیروزی ، روبروی خیابان پنجم نیرو هوایی (روبروی مترو نیرو هوایی) ، مجتمع نسیم ، طبقه اول ، واحد 1

clinicbina@

تلفن تماس : ۷۷۴۶۸۴۱۸-۰۲۱

اثرات اضطراب در زنان چیست؟

اثرات اضطراب در زنان چیست؟

زنهایی که دائما مضطرب و نا آرام هستند. هر چه زیبا و خوش اندام هم باشند هرگز همراه خوبی در زندگی نیستند. اثرات اضطراب در زنان چیست؟ اینها یاد گرفته اند چگونه هر لحظه را با یک غم جدید مخلوط کنند. چنان چه فعلا دلیلی بر خطای همسر نداشته باشند از این می ترسند که همسرشان در آینده تغییر کند. تغییری که مقابله با آن در اختیار آنها نباشد.

 اثرات اضطراب در زنان چیست؟

فرض می کنند که اگر همسرم وفادار نماند چه می شود. اگر بیمار شوم و نتوانم دیگر به وظایفم عمل کنم. اگر مهر و محبت همسرم را از دست بدهم و هزاران اگر دیگر که همه روی اخلاق و اعصاب آدم تاثیر می گذارد. بدیهی است که با وجود چنین اضطراب هایی نمی توان به دیگران محبت کرد یا خوش برخورد بود. این بی قراریها خود فرد را که از نفس می اندازند هیچ، شریک زندگی را نیز به تنگ می آروند.

خانم همش ناله و غر و مریض نباش

خانوم لطیف توی صحبت کردنش به خصوص با همسرش لطافت داره.  یعنی چی یعنی به سلام و احول پرسی ساده پسنده نکنین. صداتونو مدل بدید. ناز توی صداتون بیارید و جمله های مثبت و انرژی بخش استفاده کنین. مثلا وقتی حالتونو همسری میپرسه. نگید: بد نیستم. بگید، خوبم. شکر خدا. یا از جملات دیگه ای مثل: با تو همیشه خوبم. با داشتن همسری مثل تو معلومه که خوبم. الهی شکر عالی ام. به لطف تو خوبم. زنده باشی همسر عزیز من عالی ام. تو خوب باشی منم خوبم. یادتون باشه مردها از زن های دایما ناله و توی هم رفته خوششون نمیاد.

زندگی را طلاق ندهيد.

اين يعنی اينكه خودتون رو از خوشی های دنيا و زندگی محروم نكنيد. در مقابل مشكلات، زانوی غم بغل نگيريد، خودتون رو دوست داشته باشيد و به خودتون و خواسته هاتون احترام بگذاريد. يادتان باشد بهترين دوست شما “تصوير ذهنی های خوب شما از خودتان”است. ديگران را دوست بداريد. حتی كسانی كه با شما همراه و هم عقيده نيستند. از كسی متنفر نباشيد كه روزگارتان رنگ تنفر نگيرد و سياهی جذب نكند . از هيچ كس توقعی نداشته باشيد كه جز دلگيری پيامدی به همراه ندارد. يادتان باشد كه شايد كسی هم از شما توقعی دارد و شما نميدانيد. پس زندگی را زندگی كنيد. چندان هم كه فكر می كنيد ، وقت نيست.

پیام بگذارید

(0 دیدگاه)

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *