تهران – خیابان پیروزی ، روبروی خیابان پنجم نیرو هوایی (روبروی مترو نیرو هوایی) ، مجتمع نسیم ، طبقه اول ، واحد 1

clinicbina@

تلفن تماس : ۷۷۴۶۸۴۱۸-۰۲۱

روشهای درمان اضطراب چیست؟

روشهای درمان اضطراب چیست؟

اضطراب فقط احساس ترس نیست. بلکه بسیار بیشتر از آن است. ⁣اگر از اختلال اضطرابی رنج می برید و خود را بسیار احساسی و واکنش پذیر می بینید. بدانید که اشکالی ندارد ⁣لازم نیست خودتان را قضاوت کنید یا نسبت به خود سخت بگیرید⁣. روشهای درمان اضطراب چیست؟ کنار آمدن با اضطراب طاقت فرسا است.

روشهای درمان اضطراب چیست؟

مبارزه با ذهن به هر طریقی طاقت فرسا است. وقتی ذهن شما مانند دشمن شما در نظر گرفته می شود. یا اینکه افکار سرزده شما را تسخیر می کند. وقتی علائم جسمی در همه‌ زندگی شما رخنه کرده است. مطمئناً احساساتی خواهید شد. ⁣البته ممکن است گاهی کنترل روحیه خود دشوار باشد. ⁣اما مشکلی نیست⁣ شما انسان هستید. بهترین کاری را که می توانید انجام می دهید.

⁣شروع  به درک اضطراب اولین قدم است⁣ . همچنین، ارتباط داشتن بسیار مهم است⁣. به نزدیکترین افراد خود اجازه دهید بدانند که شما در حال مبارزه با اضطراب هستید. هیچ وقت مجبور نیستید برای این کار احساس گناه کنید ⁣یا گاهی اوقات کمی بیشتر به آنها احتیاج داریم. فقط برای گوش دادن و بودن در کنار ما ⁣⁣و این هیچ ایرادی ندارد.

عاداتی که انرژی ما را تحلیل می‌برند.

برای اکثریت افراد مبتلا به افسردگی، خستگی یا کسالت یک علامت بارزاست. از اولین علائمی که ظاهر شده و از آخرین علائمی است که با درمان از بین می‌رود. خستگی افراد را تحریک‌پذیر می کند. قابلیت تمرکز را از آن‌ ها می‌گیرد. در کل آن‌ ها را نسبت به درگیری در هر فعالیتی بی‌ علاقه می‌کند. کسالت و خستگی افراد را کند و تنبل کرده و انرژی آن‌ ها نیز با خواب بازیابی نمی‌شود.

خستگی روحی جسمی زمانی ایجاد می‌شود که فرد بیش از حد توانش از خود انتظار داشته باشد. فعالیت کند و زمانی که برای او ارضا کننده نباشد مشکلات خستگی روانی روزانه را تجربه می‌کند. می‌توان گفت که به مرور زمان فرد انگیزه و علاقه ی خود را در خانواده ، اجتماع و … از دست می‌دهد و به عبارتی می‌توانیم بگوییم که انرژی فرد تخلیه می‌شود.

پیام بگذارید

(0 دیدگاه)

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *