تهران – خیابان پیروزی ، روبروی خیابان پنجم نیرو هوایی (روبروی مترو نیرو هوایی) ، مجتمع نسیم ، طبقه اول ، واحد 1

clinicbina@

تلفن تماس : ۷۷۴۶۸۴۱۸-۰۲۱

ﺗﻨﻮﻉ‌ ﻃﻠﺒﯽ همسر

ﺗﻨﻮﻉ‌ ﻃﻠﺒﯽ همسر

ﺍﮔﺮ ﻓﮑﺮ می‌کنید ﺗﻨﻬﺎ ﺯﯾﺒﺎ ﺑﻮﺩﻥ ﺑﺎﻋﺚ می‌شوﺩ شوهرﺗﺎﻥ ﺑﻪ ﺯﻥ ﺩﯾﮕﺮﯼ ﻧﮕﺎﻩ ﻧﮑﻨﺪ. ﯾﺎ ﺗﻨﻮﻉ‌ ﻃﻠﺒﯽ همسر بیدار نشود ﮐﺎﻣﻼ‌ ﺩﺭ ﺍﺷﺘﺒﺎﻫﯿﺪ. ﺯﯾﺒﺎﯾﯽ ﻭ ﺍﻧﺪﺍﻡ ﺧﻮﺏ، ﺗﻨﻬﺎ ﺑﺮﺍﯼ ﻣﺪﺗﯽ می‌توﺍﻧﺪ ﺑﺮﺍﯼ ﺷﻮﻫﺮﺗﺎﻥ ﺟﺬﺍﺏ ﺑﺎﺷﺪ. ﺑﺮﺍﯼ ﺣﻔﻆ ﯾﮏ ﻣﺮﺩ ﺑﺎﯾﺪ ﺭﻓﺘﺎﺭ ﺯﻧﺎﻧﻪ ﺩﺍﺷﺘﻪ باشید .

ﺗﻨﻮﻉ‌ ﻃﻠﺒﯽ همسر

ﺧﯿﻠﯽ ﺍﺯ ﻣﺮﺩﻫﺎ ﻫﺴﺘﻨﺪ ﮐﻪ ﺩﺍﺭﺍﯼ ﻫﻤﺴﺮﯼ ﻫﺴﺘﻨﺪ ﮐﻪ ﺍﺯ ﻧﻈﺮ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ ﻧﻪ ﺯﯾﺒﺎ ﺍﺳﺖ ﻭ ﻧﻪ ﺧﻮﺵ ﺍﻧﺪﺍﻡ. ﺍﻣﺎ ﺁﻥ ﻣﺮﺩ ﺷﯿﻔﺘﻪی ﻫﻤﺴﺮ ﺧﻮﺩ ﺍﺳﺖ. ﻣﺮﺩﻫﺎ ﻫﻤﭽﻮﻥ ﺯﻧﺎﻥ ﻧﯿﺎﺯ ﺑﻪ ﺗﻮﺟﻪ ﻭ ﭘﺮ ﻭ ﺑﺎﻝ ﺩﺍﺩﻥ ﻫﺴﺘﻨﺪ. ﻣﺮﺩﻫﺎ ﺷﯿﻔﺘﻪی ﺍﺣﺘﺮﺍﻡ ﻭ ﺭﯾﺎﺳﺖ ﻃﻠﺒﯽ ﻫﺴﺘﻨﺪ .

مردان قابل اعتماد

بهترین مشخصه یک پسر خوب برای ازدواج، شخصیت و متانت او است. فراموش نکنید که شخصیت یک نفر فراتر از ظاهر زیبا و فریبنده است. در واقع، این یک نکته مثبت است که همسر شما از جذابیت ظاهری برخوردار باشد. اما شما باید درباره رفتار و شخصیت او بیشتر بدانید.

مرد خوب برای ازدواج مردی است که میداند چگونه به شما به عنوان یک زن و به یک انسان احترام بگذارد. یافتن این خصوصیات در یک مرد زمان بر است، زیرا مطمئنا در اولین ملاقات‌ها او سعی دارد شما را تحت تأثیر قرار دهد و شما بهترین رفتار ممکن او را می‌بینید. بهترین مرد برای ازدواج مردی است که با شما رفتاری راحت و در عین حال محترمانه دارد.

حل تعارضات در روابط با فرد دیگر

هنگامی که ما در روابط فردی (همسر،پارتنر، دوست،فرزند، …) دچار مشکل می شویم. می خواهیم سریعا مشکل حل شود. از آنجایی که در آن لحظه تنش زیاد و سطح هیجان بالایی داریم معمولا نسبت به رفتارمان هشیاری نداریم. در چنین وضعیتی به ندرت از شیوه های کارآمد و مؤثر برای حل مسئله مان استفاده می کنیم.

به طور کلی خواسته شما این است که به طرف مقابل نزدیک شوید. اما از آنجایی که نحوه گفتگویتان با او منفی، سرزنش گرانه یا انتقادی است. شما درست در جهت خلاف خواسته تان حرکت می کنید و از طرف مقابل دور می شوید. شناسایی و پرداختن به مسائل، همراه با طرف مقابل ایده ای عالی است، اما بسیار مهم است که پیش از آن، نحوه گفتگوی سالم را یاد گرفته و در ذهنتان داشته باشید.

پیام بگذارید

(0 دیدگاه)

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *