تهران – خیابان پیروزی ، روبروی خیابان پنجم نیرو هوایی (روبروی مترو نیرو هوایی) ، مجتمع نسیم ، طبقه اول ، واحد 1

clinicbina@

تلفن تماس : ۷۷۴۶۸۴۱۸-۰۲۱

کلید آرامش خانواده

کلید آرامش خانواده

کلید آرامش خانواده به دست خانم‌ هاست. زن‌ ها توجه کنند که در این شرایط بد اقتصادی از همسر خودشون تقاضایی نکنند که برآوردنش مقدور نباشه. چون باعث احساس سرشکستگی و ناتوانی مرد شده و از طرفی باعث جایگزینی سم خطرناک اضطراب و استرس بجای صفا و صمیمیت در خانواده می‌شه.

کلید آرامش خانواده

خانوم عزیز مقایسه کردن مرد شما با دیگر مردان ممنوع است. خطرناک ترین کار شما مقایسه است. هیچگاه مرد رو با کسی مقایسه نکنید حتی بچه نه ساله رو. مثلا : پسرعموت خیلی بهتر از تو درس میخونه خیلی منظم تره پسر خالت نصف توئه کارخونه داره. مقایسه ممنوع چون مرد احساس بی خاصیتی میکنه احساس مورد نیاز نبودن میکنه و این احساس مرد رو میکشه اون رو منزوی و زمین گیر میکنه درصد بالای مرگ و میرهای جوانان امروزی به این دلیل است.

به همسرتان احساس امنیت بدهد

زن زندگی باشید تا حسش را به شما بگوید. یک مرد برای اینکه از احساساتش حرف بزند، باید در مقابل همسرش احساس امنیت کند. او باید فکر کند، احساساتش برای شما ملموس و قابل پذیرش است.‎‌‌‌‌‌‌ بانو اگر همسر شما در اثر فشار کار، سخنان دلسرد کننده‌ ای می گوید معنی‌ اش آن نیست که به آخر خط رسیده‌اید. معنی‌اش آن است که همسرتان به محبت و حمایت بیشتری نیاز دارد.

زن‌ ها معامله ‌کننده‌ هایی قوی هستند. شاید مردها ادعا کنند که بدون ضرر کردن می‌توانند بهترین معامله‌ها را به انجام برسانند. اما در واقع این خانم‌ها هستند که در معامله‌ها می‌درخشند. زن ها نمی خواهند که همسرشان در مورد مسائل مهم به آنها دروغ بگوید. آنها می خواهند بخش مهمی از زندگی همسرشان، حتی مهمترین بخش آن باشند. یک نوازش ساده برای آرامش همسرمان وقتی که او نگران است یک گفت و گوی صمیمی و خوردن یک فنجان چای کنار یکدیگر باعث می شود پایه های زندگی مشترک ما محکم تر شود.

به همسرتان احساس امنیت بدهد

یادتون باشه برای دوام زندگیتون همیشه به همسرتون «حال و احساس خوب» بدید. حال و احساس خوب یعنی چی؟ یعنی احساس کنه که مهمه، ارزشمنده و بهش نیاز دارید. یعنی در کنار شما آرامش داشته باشه و همش نگران نباشه که نکنه الان بهش یه گیری میدید. حس استقلال خودش رو حفظ کنه و یه موجود وابسته نباشه. احساس امنیت داشته باشه. بدونه که در هر شرایطی چه خوشی و چه ناراحتی یک تکیه گاه داره.

زن و مرد ندارد

همانقدر که زن را باید فهمید، مرد را هم باید درک‌ کرد. همانقدر‌ که زن بودن میخواهد، مرد هم ‌اطمینان‌ میخواهد. همانقدر که باید قربان صدقه‌ روی بی آرایش زن رفت. باید فدای خستگی های مرد هم شد. همانقدر که باید بی حوصلگی های زن را طاقت ‌آورد. کلافگی های مرد را هم باید فهمید. خلاصه مرد و زن ندارد. به نقطه ی ما شدن که رسیدی. بهترین باش برایش. بگذار حس کند هیچکس به اندازه تو درکش نمیکند.

پیام بگذارید

(0 دیدگاه)

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *