تهران – خیابان پیروزی ، روبروی خیابان پنجم نیرو هوایی (روبروی مترو نیرو هوایی) ، مجتمع نسیم ، طبقه اول ، واحد 1

clinicbina@

تلفن تماس : ۷۷۴۶۸۴۱۸-۰۲۱

چگونه زنی خاص باشم؟

چگونه زنی خاص باشم؟

چگونه زنی خاص باشم؟ یک مرد به دنبال زنی خاص می گردد که تا پایان عمر کنارش بماند و با او پیر شود. زنی که اهل شکایت نیست یا با نق نق کردن روزش را خراب نمی کند. مردها یک زن منطقی و با حساب و کتاب می خواهند که آن ها را در سراسر زندگیشان حمایت کند و در موقعیت های حساس همیشه بتوانند روی کمکش حساب کنند.

چگونه زنی خاص باشم؟

از طرف دیگر زن ایده آل آن ها شباهت زیادی با همان کلیشه همسر در خانواده و اجتماع دارد. آن ها اغلب زنی را ستایش می کنند که مورد ستایش خانواده و اطرافیانشان قرار می گیرد و حتی اگر خودشان هم این واقعیت را ندانند در ناخودآگاهشان آن را پرورش داده و به تصمیم گیری های شان راه می دهند .

مردان از غر زدن متنفرند

بانوهای عزیز ، مردها ناز و عشوه دوست دارند و از غر زدن متنفر هستند. بین خودمون باشه عشوه یک زن میتونه یک مرد ۲۰۰ کیلویی رو از پا دربیاره. هميشه همان دختر زيبا، خوش اندام و خوش بو باشيد ،نگذاريد خنده زيباي روي لبتان محو گردد. هر بار كه به هم مينگريد گمان كنيد روزهاي اول آشناييست. باید یاد بگیرید که جسمتان را دوست داشته باشید. این شوهرتان را خیلی تحریک می کند. آنها از اینکه بخواهید مدام در مورد نواقص و اشکالاتتان غر بزنید خسته می شوند.

به خودتان اهمیت دهید

همسر شما وقتی خوشحال میشود که شما به خودتان اهمیت دهید. اگر مرد شما عادت کرده که گوشت بزرگتر را برمیدارد بدانید که شما عادتش دادید و اشتباه کردین. زنها در زندگی  باید خانم خونه باشند. موقع ظرف و لباس شستن از دستکش استفاده کنین. به اندامت توجه کن.

روز به روز داری بی ریخت تر میشی، موهات داره سفید میشه، پوستت چروک و تیره میشه، دستات رو ببین ظرافتش رو داره از دست میده. گاهی که همسرتان در موقعیت مناسبی است از وی بخواهید که برایتان آب بیاورد. یا به او بگویید میوه بیاور که با هم بخوریم، قید کنید باهم بخوریم. بعد از او بخاطر انجامش تشکر کنید.

بعد از ازدواج خودتون رو رها نکنید

بدون توجه به همسرتان هر روزه دوش بگیرید و خودتان را معطر کنید. من از عطرهای میلیونی صحبت نمیکنم یه رایحه ملایم کافیست. بگذارید همسرتان بفهمد که شما برای خودتان ارزش قائل هستید. بگذارید بفهمد که شما تغییر کردید. اگر منزل و خودتان هر دو نامرتب هستید، خودتان را در اولویت قرار دهید، بعد منزل. آرایش کنید من از آرایش غلیظ حرف نمیزنم. آرایشی که شما را سرحال نشان دهد، آرایشی که نشان دهد به فکر خود بوده اید.

گاهی خانم ها فکر میکنند که همسر من به آرایش من توجه ندارد قرار نیست شما برای همسرتان آرایش کنید بلکه قرار است شما ارزشمند بودن خود و ظاهر خود را نشان دهید، نه برای کسی بلکه برای خود. در یک جمله بگویم در هر کاری اول خودتان.  شما زیاد از حد خودتان را نادیده گرفته اید .

این کارها نیاز به تمرین دارد. نیاز به فکر دارد. این بار که خواستید ته دیگ بهتر را به همسرتان دهید برای خودتان بردارید.‌ در لحظه لحظه زندگیتان خودتان را دوست داشته باشید  رمز موفقیت است. موارد ذکر شده مربوط به شخص خودتان است. باید تک تک آنها رعایت شود.

پیام بگذارید

(0 دیدگاه)

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *