تهران – خیابان پیروزی ، روبروی خیابان پنجم نیرو هوایی (روبروی مترو نیرو هوایی) ، مجتمع نسیم ، طبقه اول ، واحد 1

clinicbina@

تلفن تماس : ۷۷۴۶۸۴۱۸-۰۲۱

چگونه با همسرم صحبت کنم؟

چگونه با همسرم صحبت کنم؟

چگونه با همسرم صحبت کنم؟ وقتی همسرتون با شما صحبت میکنه درباره مشکلاتش لازم نیست به اون راه حل بدین. لازم نیست که مشخص کنین اشتباه کرده. لازم نیست که بگین بهتر بود فلان کار رو میکرد. بهتره طوری باهاش حرف بزنین که حس کنه واقعا داره شنیده میشه. این حس رو بهش بدین که حق داشته ناراحت باشه، حس کنه شما میفهمیدش. تا میشه هم دردی کنین و بهش حق بدین. بذارین خونه پناهگاه بیان همه ی حس های نگفته اش باشه. مثلا در جواب درد و دلش میتونین بگین واقعا حق داری. منم جای تو بودم همین کارو میکردم.

چگونه با همسرم صحبت کنم؟

اگر همسرتون از خواهرش یا مادرش تعریفی کرد و تعریفش واقعا درست بود حتما تاییدش کنین. حسادت ممنوع. هی توی ذهنتون نیارین که داره به در میگه که دیوار بشنوه. با خوش بینی تایید کنین حرفش رو. اینطوری اگه حتی واقعا قصدش این باشه وقتی با تایید و حساسیت نشون ندادن شما مواجه بشه. بعدا از این راه دیگه, استفاده نمیکنه.

اگر هم تعریفش از خواهر و مادرش درست نبود و واقعا میدونستین که چیزی که داره میگه درست نیست. زود حرفش رو تکذیب نکنین و بگین: نه، اینطوری نیست و فلانی اونجوری و فلان کار رو میکنه و … ضایعش نکنین. یه تایید سرسری کنین و بعد به کار خودتون مشغول بشین. یادتون باشه که هیچ وقت عیب های اونها رو مستقیما جلوی همسرتون نگین.

دست از گریه و زاری بردارید.

هرچه بیشتر دنبال او بیفتید، او را از خودتان دورتر میکنید. به او زمان و آرامش بدهید و در عین حال با دوستانش صحبت کنید. به او نشان دهید که آنها چقدر در زندگیتان مهم هستند. حرفها، مکالمات و رفتارهای آنها را تحسین کنید. مرد شما باید نبود شما را در زندگیش احساس کند. هیچوقت صحبت را با او شروع نکنید مگر اینکه مطمئن باشید که خودش هم علاقه مند است. اگر خودش برای حرف زدن پا پیش نگذاشت. میتوانید کمی به او توجه نشان دهید. اما یادتان باشد، همیشه حد خودتان را بشناسید.

جذابیت و پیشرفت در کنار هم

یک زن جذاب با وجود جذابیت و ظاهری عالی، اگر عصبی باشد. اگر بهانه گیر باشد. اگر نسبت به مسائل بدبین و با نگاهی منفی بنگرد. ارزشهای خود را نزد همسر به تدریج از دست خواهد داد. زنان خوش بین جذابند. جذاب بودن مهمتر از زیبا بودنست. زیبایی عادی میشود. اما جذابیت عادی نمی شود. چرا که اولی در ظاهر و دومی در باطن است.

يک زن هر چه قدر هم که با‌هوش، زیبا و تحصیل کرده باشد. اگر روند پیشرفتش را بعد از ازدواج متوقف کند. نمی‌تواند یک همسر ایده‌آل باشد. مردها دوست دارند همسرشان به دنبال یاد گرفتن چیزهای جدید باشد و حتی بعد از مادر شدن هم آنقدر با زمانه پیش برود که بتواند مایه‌ی افتخار او و فرزندانش شود. برای مردهای پر مشغله تنها داشتن یک همسر خانه‌دار و هنرمند کافی نیست. بلکه آنها به دنبال زنی دنیا دیده می‌گردند که موضوعات روز را می‌شناسد. هیچ وقت دست از یاد گرفتن و پیشرفت بر نمی‌دارد.

نحوه ی انتقاد از همسر

چگونه با همسرم صحبت کنم؟ اگر مردتان هر روز از  ظاهر شما انتقاد كند چه اتفاقی می افتد؟ حس بسيار بدی است. نه؟ بدانيد وقتی شما مرتبا از وضعيت مالی همسرتان انتقاد ميكنيد حسی بسيار بدتر به او دست ميدهد. به شما اخطار ميدهم اگر اين كار را مرتبا انجام ميدهيد بزودی محبت همسرتان را از دست ميدهيد. برای هر نوع انتقاد با احتیاط جلو بروید.

مــردها را عـصبانـی نکنیــد

وقتی مردها عصبانی می‌شوند؛ قابلیت انقباض عضلاتشان به مراتب بالا می‌رود و توانایی کتک زدن آنها بیشتر می‌شود. مردها در عصبانیت، فقط دوست دارند از موضوع فرار کنند. آنها به حل مسئله فکر نمی‌کنند. بنابراین تلاش نکنیم تا متقاعدشان کنیم. مردها در عصبانیت، شخصیتی بدبین، بددهن، نامهربان دارند. هنگام عصبانیت شوهر، فقط یک راه دارید، “ســکوت” کنید. هنگامی که سکوت کنید، آقایان زودتر آرام می‌شوند وقتی آرام شدند راحتتر متقاعد می‌شوند.

پیام بگذارید

(0 دیدگاه)

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *