تهران – خیابان پیروزی ، روبروی خیابان پنجم نیرو هوایی (روبروی مترو نیرو هوایی) ، مجتمع نسیم ، طبقه اول ، واحد 1

clinicbina@

تلفن تماس : ۷۷۴۶۸۴۱۸-۰۲۱

چشم چرانی در آقایان

چشم چرانی در آقایان

آیا چشم چرانی در آقایان برای خانمها مهم است؟ یکی از اون حرفها که نباید باور کنید: برایم مهم نیست که به زنهای دیگر نگاه کنی. اگر چه ممکن است همسرتان برای اینکه وانمود کند که زن خونسرد و روشن فکری است. این دروغ را به شما بگوید اما او  دوست ندارد که شما حتی به یک ماکت زن مو قرمز پشت ویترین مغازه نگاه کنید.

چشم چرانی در آقایان

او می‌خواهد که نگاه شما فقط به او باشد و نه دیگری. بنابراین اگر او به شما گفت که مهم نیست و اذیت نمی‌شود. هیچگاه چشمان خود را بیش از اندازه به اطراف منحرف نکنید. چون در غیر اینصورت با بهانه‌های مختلف منتظر یک جنگ داخلی باشید.

علت ناراحتی زنان از چشم چرانی مرد

یکی از اصلی ترین دلایل ناراحتی خانم ها وقتی طرفشون چشم چرونی می کنه، احساس عدم امنیت است. مطمئناً زمان هایی بوده که از این کار همسرتون خونتون به جوش اومده. ولی واقعیت بیولوژیک این وضعیت می گوید: این کار او هیچ معنا و مفهومی نداره. این فقط یک میل گذرا ست که در ذهن مرد اتفاق می افتد و اصلاً به این معنی نیست که او با آن غریبه وارد رابطه نزدیک شده.

اطمینان همسرتان را جلب کنید.

همسرتان را در سوالهایی که می پرسد متقاعد کنید که نفر اول زندگی شماست. شاید خیلی از صحبت هایش تنها برای تایید این حس از طرف شما باشد. اگر احساس میکنید، کسی که با او هستید درکتان نمی کند یا احساساتتان را نمیفهمد و به نیازهایتان پاسخ نمیدهد، حرف هایتان را مخفی نکنید. نیازها و هیجان های خود را با او در میان بگذارید، شاید باز هم پاسخ مناسبی ندهد و بی تفاوت باشد.

اما حداقل شما اطمینان حاصل میکنید که پیش داوری نکرده اید و به طور واضح و روشن خواسته هایتان را با او درمیان گذاشته اید و اینگونه راحت تر می توانید در مورد رابطه تان تصمیم بگیرید. این گونه رفتار کردن بهتر از انتظار برای فهمیده شدن و رنج کشیدن است. یادتان باشد حتی صمیمی ترین دوست و یا همسرتان هم ممکن است از آنچه در ذهن شما می گذرد آگاه نباشد.

او را همانگونه که هست بخواه

همسرت را با تمام نقص‌هایش قبول کن. پیش از ازدواج باید او را به طور دقیق زیر ذره بین می گذاشتید و رصدش می کردید. حالا که دیگر ازدواج کرده اید، چشم و گوش هایتان را ببندید و دست از ازریابی کردن بردارید. انتقاد و سرزنش شما بی فایده است. بپذیرید که دیگر زمان درست کردن همسرتان تمام شده است.

چه بخواهید و  چه نخواهید با اصرار به تغییر و اصلاح، نه تنها ره به جایی نمی برید بلکه از ترکستان هم سر در می آورید. وقتی همسرت یه کاری رو نمیکنه یا بهت توجهی نمیکنه. تذکر نده، یا راه نشونش نده. باهوش باش بذار هر موقع حتی شده اتفاقی اون کار رو انجام داد تا میتونی ازش تعریف کن.

پیام بگذارید

(0 دیدگاه)

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *