تهران – خیابان پیروزی ، روبروی خیابان پنجم نیرو هوایی (روبروی مترو نیرو هوایی) ، مجتمع نسیم ، طبقه اول ، واحد 1

clinicbina@

تلفن تماس : ۷۷۴۶۸۴۱۸-۰۲۱

چرا مردان خیانت میکنند؟

چرا مردان خیانت میکنند؟

چرا مردان خیانت میکنند؟ دلایل خیانت آقایان می تواند چيزهای متفاوتی باشد. اينکه شما زياد غر بزنيد. به خودتان نرسيد. همسرتان را فراموش کنيد. تفاوت های اخلاقی بين شما در  طول سال ها به وجود آمده باشد و… ممکن است بهانه هايی به دست مردان دهد تا به شما خيانت کنند.

چرا مردان خیانت میکنند؟

اما شايد بتوان همه اينها را تحت يک دليل کلی دسته بندی کرد. اينکه زمانی مردی مرتکب خيانت به همسرش می شود که معنای زندگی زناشويی برای او تغيير کرده و تصوراتی که از ازدواج در ذهن خود ترسيم کرده بود. ناگهان يا به تدريج به هم بريزد. از آنجا که مردان هميشه در تلاشند تا بر موقعيت غلبه کنند. زمانی که حس می کنند همسرشان در اين زمينه نمی تواند کمکی به آنها کند. اين کمک را در جای ديگری جست و جو می کنند. اين می تواند همه آن چيزی باشد که مردان به خاطرش نسبت به همسر خود بی وفايی پيشه می کنند.

به یکدیگر احترام بگذارید

در موبایل همسرتان دنبال چه چیزی می گردید؟ دنبال خیانت هستید. می خواهید ببینید آیا با کسی در رابطه است یا نه؟  بعد از آن می خواهید چه کار کنید؟ دعوا کنید؟ طلاق بگیرید؟ هر طور که حساب کنید این پروسه، پروسهٔ معیوبی است و شما عملا به او می گویید که اعتمادی که شیرازه و قوام زندگی هست را به اون ندارید. به جای چک کردن موبایل همسرتان به او احترام و عشق هدیه کنید. بیشتر محبت کنید. اعتماد به نفستان را بالا ببرید. دنبال علت باشید. اعتماد را بیشتر کنید و اجازه ندهید این بازی خطرناک بین شما رایج شود. که از روی لج و لجبازی مُدام در حال کنترل وسایل شخصی و حریم خصوصی هم باشید. احساس بازجویی، هم برای مرد و هم برای زن دردناک است. در عین حفظ صمیمیت به فردیت هم احترام بگذارید.

از خودتان و آقا غافل نشوید

خانم‌های محترم یادتان باشد که آقایان از وقت گذراندن بیش از حد شما با فرزندان حسودی می‌کند و گاهی عصبی می‌شوند. برعکس شما که از وقت گذرانی همسرتان با بچه‌ها لذت می‌برید. پس حواستان باشد که حواستان از آقا پرت نشود. متاسفانه بعضی خانم‌ها وقتی فرزندشان متولد می‌شود. دیگر تمام هست و نیستشان می شود آن قدم نو رسیده و کُلا آقا را کنار می‌گذارند. و یادشان می‌رود آن همه عشقبازی و بازیگوشی‌ هایی که قبل از تولد بچه با هم داشتند. در حالیکه آقا به همان رسیدگی و توجه‌ های قبل نیاز دارد. شما را حداقل گاهی آرایش کرده و به خود رسیده و شیک و آماده شده برای رابطه می‌خواهد. نه اینکه همیشه درگیر نوزاد و رسیدگی به فرزندتان باشید.

پیام بگذارید

(0 دیدگاه)

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *