تهران – خیابان پیروزی ، روبروی خیابان پنجم نیرو هوایی (روبروی مترو نیرو هوایی) ، مجتمع نسیم ، طبقه اول ، واحد 1

clinicbina@

تلفن تماس : ۷۷۴۶۸۴۱۸-۰۲۱

می خواهید به شادی و آرامش برسید

می خواهید به شادی و آرامش برسید

می خواهید به شادی و آرامش برسید با آدمها و دوستان شاد و خوش برخوردتان وقت بگذرانید. صحبت کردن با آدمهای شاد می تواند روحیه ی انسان را شاد کند. حتی اگر فقط برای ۱۰ دقیقه باشد. شاید مدتها است با دوستی صحبت نکرده باشید. این کار حقیقتا می تواند حالتان را بهتر کند و احساس بهتری در خصوص حل مشکلات در شما به وجود بیاورد .

می خواهید به شادی و آرامش برسید

مثبت گرایی و ایجاد حس شگفتی از دنیای اطراف می تواند چشم انداز بسیار زیبا و مثبتی را در زندگی برایتان ایجاد کند. آیا خسته و درمانده شده اید؟ به دنیای اطراف، با این همه شگفتی های آن، نگاه کنید. به یک پروانه ی فوق العاده زیبا، تاثیر مهربانی آدمها بر یکدیگر ، و هر چیز زیبای موجود در دنیا بنگرید. همچنین، میتوانید تنها برای ۵ دقیقه ، به برخی از سایتها و شبکه های تلویزیونی سر بزنید که برنامه هایی درباره ی زیبایی های دنیا، اخبار خوب و کارهای شادی آور پخش می کنند.

تمیز و مرتب کردن

ساماندهی میز و مرتب کردن وسایل اتاق به سرعت میتواند به آدم آرامش بدهد. بر ای تمیز و مرتب کردن میز کار یا آشپزخانه فقط به ۵ الی ۱۰ دقیقه زمان لازم است. با تمیز کردن نه تنها اطرافتان مرتب می شود، بلکه حالتان نیز بهتر خواهد شد .

پرت کردن حواس از عوامل استرس زا

فقط برای چند دقیقه حواستان را از عوامل استرس زا و نگرانیها پرت کنید. سرتان را به برخی کارهای خنثی گرم کنید. مثلا لباسهای شسته شده را مرتب کنید و داخل کمد بگذارید. یا ظرفها را بشویید. انجام مکرر کارهای روزمره ی خانه می تواند کمک مان کند کمی از استرسها دور شویم. به لحظه ی اکنون فکر کنیم. همچنین، بوی لباس تمیز، بوی صابون، یا تمیز کردن ظروف چرب و کثیف می تواند حالتان را بهتر کند.

نوش کردن غذایی دلپذیر

ما آنچه هستیم که می خوریم. بنابراین، همیشه از غذاهای سنگین و ناراحت کننده دوری کنید. در عوض، از بهترین توصیه غذایی برای سلامتی و شادابی که باید به کار ببندید، پیروی کنید. برای رسیدن به آرامش و شادی بیشتر، مکان آرامی را برای غذا خوردن انتخاب کنید. در صورت امکان، شمعی را نیز روشن و از غذا خوردن لذت ببرید.

پیام بگذارید

(0 دیدگاه)

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *