تهران – خیابان پیروزی ، روبروی خیابان پنجم نیرو هوایی (روبروی مترو نیرو هوایی) ، مجتمع نسیم ، طبقه اول ، واحد 1

clinicbina@

تلفن تماس : ۷۷۴۶۸۴۱۸-۰۲۱

میخوای همسرت عاشقت باشه

میخوای همسرت عاشقت باشه

اگر میخوای همسرت عاشقت باشه سخت نگیرید که همسرتون ازتون پنهون کاری کنه. یه خانوم با سیاست، جوری رفتار میکنه که همسرش خیال مخفی کاری رو اصلا نمیکنه. چون میدونه با گفتن تصمیمات و اتفاقات نه غر نه سرزنش میشنوه و نه مقایسه . زیادی سخت گیری نکنین. با سخت گیری زیاد مردها حس  مورد کنترل بودن و زیر دست شدن که ازش متنفرن میکنن .

میخوای همسرت عاشقت باشه

گاهی بعضی تبعیض ها، (مثلا تبعیضی که بین شما و جاری تون قائل میشن یا تبعیض بین شما و خواهر شوهرتون) رو نادیده بگیرین و یه جوری خودتون مسٵله رو برای خودتون حل کنین. هر چی بیش تر بهش فک کنین و دائما پی مقایسه و یادآوری این مسٵله باشین مسٵله براتون بزرگتر میشه و حساس تر میشین و اینجوری روی رابطه بین شما و همسرتون هم تا ثیر میزاره

مثلا : پیش خودتون بگین مادر شوهرم منظوری نداره. البته منظور این نیست که خودتون رو بی عرضه یا پپه نشون بدین. بلکه این یه راهیه برای کمتر اذیت شدنتون هست. یادتون باشه هر چی که سطح توقع تون رو از دیگران پایین تر بیارین خودتون کمتر اذیت میشین.

ظرافت زنانه رو فراموش نکنید

لطافت و ظرافت برای خانوما حرف اول رو میزنه و همینه که مردها رو جذب میکنه. سعی کنین متفاوت باشین. موقع راه رفتن با ارامش راه برید. قدمهاتون رو تند و سریع برندارید هر قدمی که بر میدارید پاتون رو جلوی اون یکی پا بزارید.

موقع صحبت کردن متین باشین تن صدای آروم بکار ببرین و شمرده صحبت کنین. در مواقع لازم شوخ طبع باشین صم و بکم نشستن و یا زیاد از حد شوخی کردن و حرف زدن از لطافت زنانه اتون کم میکنه.

هیچ وقت کارهای مردونه نکنین خریدهای مربوط به خونه پرداخت قبض ها و بردن آشغالها جز وظایف آقایون هست لطفا شما انجام ندید. بار سنگین بلند نکنین مثلا تو اسباب کشی و موقع تغییر دکوراسیون و یا موقع خرید خریداتون رو بدید دست شوهرتون. یه چیزی افتاد زمین خم نشین جلوی همسرتون بردارین. بزارین اون این کارو براتون بکنه.

نقش مرد رو بر عهده نگیرید

خانم های لطیف و با سیاست حواستون باشه که قرار نیست شما در حد یک مرد برای زندگی تون وقت و انرژی بزارین. در حالت عادی قرار نیست که شما نقش مرد رو بازی کنین و ستون مستحکم خانواده باشین. فراموش نکنین که زن ستون مستحکم عاطفی خانواده است و وظیفه های مرد رو نباید به دوش بکشه. در حد یک زن لطیف برای خانواده وقت بزارین. زن رئیس خونه است و مرد رئیس خانواده.

از همسرتون متوقع باشید که شما رو بیینه. ولی خیلی مهمه که این نیاز رو با ظرافت بهش بفهمونید، نه مستقیم بهش بگین: تو اصلاً من رو نمیبینی. مثلاً اگه رفتید آرایشگاه و ابروتون رو مرتب کرده اید، به همین سادگی نگید: شوهرم که این چیزها حالیش نمیشه. بلکه از فرصت استفاده کنید. برید با ناز و خنده و شیطونی جلوش رژه برید و بگید یک دقیقه بهت فرصت میدم که بگی من چه تغییری کرده ام و گرررنه، اگه درست جواب داد که هر جوری خودتون صلاح میدونین تشویقش کنید، و اگه درست نبود هم با شیطنت بگید این دفعه به خاطر ابروی خوشگلم میبخشمت. خلاصه که عادتش بدید به تغییرات مثبتتون عکس العمل نشون بده .

 با قشنگ‌ترين كلمات از او تشکر کنید

وقتی همسرتان كارهای مردانه‌اش را انجام می‌دهد، پيش خودتان نگوييد به وظيفه‌اش عمل كرده و نيازی به تشكر نيست. فكر نكنيد مردتان به‌خاطر دست‌ های قوی و توانايی‌ های مردانه‌اش نيازی به شنيدن تشكر ندارد. در ازای هر قدمی كه برای شما و زندگی مشترك‌تان برمی‌دارد، از او تشكر كنيد. به او بفهمانيد متوجه هستيد كه برای شما چه كارهايی انجام می‌دهد.

جملات ساده‌ای مانند: ممنون كه مرا صبح‌ها تا ايستگاه می‌رسانی، متشكرم كه با تمام خستگی ات خريدهای خانه را انجام می‌دهی و جملات ساده‌ای كه نشان‌دهنده قدردانی شماست، برای او بسيار انرژی‌بخش خواهد بود.

خود واقعی تان باشید

اگر میخوای همسرت عاشقت باشه از همان روز اولی که به خانه همسرتان وارد می‌شوید، خودتان باشید. سبک پوشش‌تان، جنس رفتارهای ‌تان و عادات ‌تان را سانسور نکنید تا بعدها با نشان دادن خود واقعی‌تان آنها را شگفت‌زده نکنید. اگر از فرهنگ متفاوتی هستید، خود را مسئول شبیه شدن به خانواده همسرتان ندانید. درست است که برخی ریزه‌ کاری‌ های معاشرتی و رفتاری را به‌ خاطر حفظ حریم‌ها رعایت می‌کنید اما قرار نیست بعد از ازدواج همه گذشته‌تان را کنار بگذارید و به فرد دیگری تبدیل شوید.

تحت تأثیر عواطف و احساسات دیگران قرار نگیرید

تمرکز زیاد بر کارها و صحبت‌های دیگران شما را از خودتان دور می‌کند. یادتان باشد که احساسات، خیلی راحت سرایت پیدا می‌کنند و معاشرت با گروهی از افراد، بعد از مدتی شما را شبیه آنها می‌کند. البته گاهی این احساسات تأثیر مثبت دارد ولی با این وجود، نباید احساسات درونی خود را نادیده بگیرید. حتی اگر جمعی که در آن هستید، بسیار ارزشمند و فوق‌ العاده است. در نهایت این شما هستید که برای خود تصمیم می‌گیرید.

پیام بگذارید

(0 دیدگاه)

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *