تهران – خیابان پیروزی ، روبروی خیابان پنجم نیرو هوایی (روبروی مترو نیرو هوایی) ، مجتمع نسیم ، طبقه اول ، واحد 1

clinicbina@

تلفن تماس : ۷۷۴۶۸۴۱۸-۰۲۱

می خوای همسرت عاشقت باشه

میخوای همسرت عاشقت باشه

اگه میخوای همسرت عاشقت باشه سر يه اختلاف نظر کوچولو، از کاه کوه نساز و هميشه طرف مقابل رو مقصر ندون! بهترين طرز فکر برای حل يک اختلاف اينه: شايد من دارم اشتباه می کنم. اغلب هم همين طوره، باور کن! نيازی نيست در تمام بحث ها برنده باشيم. اين رفتار نه تنها نشونه ضعف نيست، بلکه عين اعتماد به نفسه.

میخوای همسرت عاشقت باشه

در رابطه ما ،هر سلام و هر خداحافظی همراه با یک بوسه است. ما قدر لحظاتی که بعد از یک روز کاری بهم میرسیم را خوب میدانیم. بهم قول میدهیم این ۲ بوسه مهم در هر روز هیچوقت فراموشمان نشود .زن و شوهر باید مثل پرگار باشن. آقای خونه باید وایسه، خانوم خونه بهش تکیه کنه. خانوم خونه هم باید دور آقاشون بچرخه. اگه جمله ی دوستت دارم تو زندگی خانوادگی زیاد میشد .خیلی اختلافها پیش نمیومد. چون محبت کینه هارو ذوب میکنه. محبت رو تو دلمون نگه نداریم. خرجش کنیم.

چگونه همسری شایسته داشته باشم

اگر می‌خواهید همسری شایسته پیدا کنید؛ اول باید کفه طرف خودتان را سنگین کنید کسی که خواهان ازدواج با یک فرد تحصیل کرده هنردوست است، بهتر است خود نیز تحصیل کرده و هنردوست باشد. اگر هرکدام از زوجین کاستیهای خود را قبول کند و در صدد رفع آن برآید. زندگی زناشویی شیرین میشود. البته نباید از درک همسر از کاستی هایش سوءاستفاده کرد. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ حق زن و شوهر درعالم معنا مساوی می‌باشد باید که به یکدیگر محبت داشته باشند. لطفاًامروز بگومگو نکن. گل بگو وگل بشنو. این بهتر نیست. خوب قطعاً بهتره،واسه بقیه. درمحبت و علاقه الگو باشید.

امانت دار باشید

دلخوری، دعوا، زخم زبان به همسرتان را در جمع نیاورید. افراد یا منتظر دعوای شما هستند یا دلسوزیهای بی جا میکنن یا بعدها برایتان یادآوری میکنند. عیوب همسرتان را برای هر کسی بازگو نکنید. زن و شوهر باید امین و رازدار یکدیگر باشند. عدم رعایت این مورد سبب ایجاد فاصله و کم‌رنگ شدن محبّت بین زن و شوهر می‌شود.

سعی کنید تلافی جو نباشید. این نکته مهمی است. اگر بخواهید به تلافی اشتباه همسرخود لجبازی کنید. همه پل‌های رابطه با همسرتان را خراب کرده‌اید.  شاد باشید و به هم محبت کنید..

عوامل موفقیت در زندگی زناشویی

اگر کارتان بیشتر از حد معمول طول میکشد با همسرتان تماس بگیرید و اورا مطلع کنید. اگر نگران شود نه بیشتر قدرتان را میداند و نه شما باصلابت تر جلوه میکنید. کارهای کوچکی مثل این که دست همدیگر را بگیرید، یکدیگر را در آغوش بکشید یا دست دور شانه هم بیندازید احساس نزدیکی را بین شما زیاد کرده و یکی از عوامل مهم یک زندگی موفق زناشویی هستند. وقتی سال ها در کنار هم باشید خیلی راحت ممکن است نزدیکی و صمیمیت بین شما از بین برود. وقتی دست در دست هم در خیابان قدم می زنید به همدیگر و به همینطور به دیگران این پیام را منتقل می کنید.

پیام بگذارید

(0 دیدگاه)

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *