تهران – خیابان پیروزی ، روبروی خیابان پنجم نیرو هوایی (روبروی مترو نیرو هوایی) ، مجتمع نسیم ، طبقه اول ، واحد 1

clinicbina@

تلفن تماس : ۷۷۴۶۸۴۱۸-۰۲۱

مهربانی در زندگی مشترک

مهربانی در زندگی مشترک

همسران محترم بدانید مهربانی در زندگی مشترک یک اصل اساسی زندگی است. خوش اخلاقی یک کار بی‌نظیر است. فضای خانواده را آکنده از مهربانی، گذشت، روابط عاطفی و لبخند کنید. بیشتر مشکلات در خانه با همین راه حل اولی یعنی محبت حل می‌شود.

مهربانی در زندگی مشترک

اگر چنانچه زن و مرد محبت و مهربانی را در زندگی جریان ندهند، با توجه به مشکلاتی که در زندگی ایجاد می‌شود. ادامه زندگی سخت و غیرقابل تحمل خواهد بود. کما اینکه علت طلاق عاطفی در زندگی‌ها نیز برای همین است. مهربانی می‌تواند قلب انسان‌ها را تسخیر کند و مالک آن شود.

مواظب حدود رابطه باشید

هر كسی در رابطه‌اش تا يک جايی پيش قدم ميشود.

  • تو حرف نميزنی، او حرف ميزند.
  • تو سراغ نميگيری، او سراغ ميگيرد.
  • تو دلتنگ نميشوی، او دلتنگ ميشود.
  • تو هديه نميخری، او هدیه ميخرد.
  • تو دوستت دارم نميگويی، او دوستت دارم ميگويد.
  • تو گذشت نمی کنی. او گذشت میکند.
  • تو مهربانی نمی کنی، او مهربانی میکند.

اما يک جا با هميشه فرق ميكند. تو نميروی، او ميرود. ميدانی هر آدمی تا يک جايی در رابطه‌اش پا پيش ميگذارد. تا رابطه را حفظ كند. اما هرچيزی كه يک طرفه باشد خسته كننده می شود و آن آدم جا ميزند. و از يک جايی به بعد میفهمد تلاش بيهوده است و رفتن بهترين راه است. آنجاست كه ديگر فقط تو ميمانی و تو.

چگونه مهربان باشم.

چیزی که زن دارد و مرد را تسخیر می‌کند مهربانی اوست نه سیمای زیبایش. زن مهربان می‌تواند خشگمین‌ترین مردان را آرام کند. مردها در طول زندگی از همسرشون مهربانی میخواهند. پس اگر بلد نیستید مهربانی کنید حتما پیش یک مشاور بروید. و این نقطه ضعفتان را به نقطه قوت تبدیل کنید.

ولی یادتون باشه که مهربان بودن به معنی پاستوریزه بودن و حال خوش کن بودن دیگران نیست. بلکه ترکیبی است از علم و محبت و مدیریت رفتار که در زمان مناسب خودش بروز میکند. پس یک خانم مهربان شجاع باشید. اینطوری خیلی جذاب تر هستید. با همسرانتان مهربان و باادب باشید. هیچکس بیشتر از همسر شما مستحق مهربانی و ادب نیست.

پیام بگذارید

(0 دیدگاه)

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *