تهران – خیابان پیروزی ، روبروی خیابان پنجم نیرو هوایی (روبروی مترو نیرو هوایی) ، مجتمع نسیم ، طبقه اول ، واحد 1

clinicbina@

تلفن تماس : ۷۷۴۶۸۴۱۸-۰۲۱

فرق زن با مرد چیست؟

فرق زن با مرد چیست؟

فرق زن با مرد چیست؟ زنی که حرکات و عشوه های خاص زنانه نداشته باشه. رفتار و حرف زدنش مردونه باشه به چه درد شوهر می خوره؟ خب مرد اگه می خواست با یک زن مرد ازدواج کنه اصلا چرا ازدواج کنه؟ خب دوستای هم جنس خودش بودن که براش بس بود دیگه.

فرق زن با مرد چیست؟

برای همــسر خود عشوه گــری کنیــد. اگه خانوما بدونن چقدر عشوه و ناز برا مردان دوست داشتنی و لذت بخشه به جای وقت صرف کردن برای آشپزی و بساب و بشور. عشوه ریختن را یاد می گرفتن و انجام میدادن. اگر به خوبی و به جا و به اندازه باشه جای همه چیز رو می گیره. به شما بگم عشوه گری حتی از زیبایی صورت و اندام و خوش تیپی هم مهم تره چون محرک تره برای آقایون.

چگونه همسرم عاشقم شود؟

قدردانی از اعمال و رفتار مرد زندگیتان درست مانند داروی سحرآمیز و پنهانی عشق عمل می‌کند. این کار او را در ادامه دادن صلح با شما پایدار نگه می‌دارد. هر حرفی با شوهرتون دارید اول به خودش بگید نه به دیگران. چون ممکنه دیگران حرف شما رو وارونه بهش بگن و او دچار کج فهمی یا بد‌بینی بشه. سوء‌ تفاهم ایجاد کنه.

اسير نکنید

به جای آن که در صدد تملک کامل همسرتان باشید. به محبت سالم و منطقی اکتفا کنید. نگذارید همسرتان حس کند با ازدواج با شما فضای شخصیش را از دست داده است.

همكار باشید

پشت همسرتان را خالی نکنید و با تقسیم بندی کارها به زنانه و مردانه سعی نکنید که او را در انجام کارها تنها رها کنید. حداقل می توانید یک گوشه کوچک از کار را بگیرید تا احساس کند همیشه کنارش هستید.

زنان خوش‌ بین جذابند.

جذاب بودن مهمتر از زیبا بودنست. یک زن جذاب با وجود جذابیت و ظاهری عالی اگر غرغرو باشد اگر عصبی باشد. اگر بهانه گیر باشد. اگر نسبت به مسائل بدبین و با نگاهی منفی بنگرد. ارزشهای خود را نزد همسر به تدریج از دست خواهد داد. زیبایی عادی میشود. اما جذابیت عادی نمیشود. چرا که اولی در ظاهر و دومی در باطن است.

پیام بگذارید

(0 دیدگاه)

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *