تهران – خیابان پیروزی ، روبروی خیابان پنجم نیرو هوایی (روبروی مترو نیرو هوایی) ، مجتمع نسیم ، طبقه اول ، واحد 1

clinicbina@

تلفن تماس : ۷۷۴۶۸۴۱۸-۰۲۱

علت انحرافات زوجین چیست؟

علت انحرافات زوجین چیست؟

علت انحرافات زوجین چیست؟ سه عنصر موثر در مرد و زن شامل توجه_ محبت_ تشکر و قدردانی است. اگر این سه عنصر در زندگی رعایت شود. شما بهترین زن و شوهر برای همدیگر هستید. این سه عنصر هزینه چندانی ندارد فقط کمی حوصله و مدیریت می‌خواهد زندگی را به کام خود شیرین کنید.

علت انحرافات زوجین چیست؟

یادتان باشد محترمانه و بدون داد و زدن حرف زشت میتوان با هم اختلاف داشت. وجود اختلاف بین زوجین معمولی است. اگر اختلافات بین زن و شوهرها خوب استفاده شود. این باعث شناخت بیشتر می شود. حتی باعث صمیمت بیشتر هم می شود.

تنها گذاشتن همسر به مدت طولانی

اگر به دوام زندگی خود علاقمند هستید. زندگی عاشقانه می خواهید. از اینکه در منزل خود و در کنار همسر خود نباشید به طور جدی پرهیز کنید. اگر قرار است جایی بروید. با همسر خود بروید. اگر قرار است شب را در منزل پدر یا دوستان بمانید. با همسر خود باشید. تا حد امکان برای چند روز همسرتان را تنها نگذارید.

در نظر گرفتن احساسات طرف مقابل

خانمها صبح تا شب اگر هزار بار به شوهرتان دوست دارم بگویید. تنها همون مرتبه اولش تاثیر گذار است. در عوض با پوشیدن لباسهای خوب، آرایش مورد علاقه همسرتان، آماده کردن غذای مورد علاقه همسرتان توجه شوهرتان را چندین برابر به خود جلب میکنید. چون مردها دوست داشتن را در عمل میدانند.

آقایان اگر روزی چندین مرتبه به همسرتان ابراز علاقه کلامی کنید. باز هم کم است. شاید از نظر شما همین که صبح تا غروب سر کار میرین یعنی همسرتان را دوست دارید. اما زنان محتاج شنیدن واژه های محبت آمیز از جانب شوهرشان هستند.

علت انحرافات زوجین چیست؟

علت انحراف اخلاقی زنان متاهل چیست؟

علل جدی انحراف اخلاقی اکثر زنان شوهردار خلأ عاطفی است. ابراز نکردن محبت سبب انحراف زنان می شود. متأسفانه بسیاری از مردان به ارتباط کلامی توجه نمی کنند. ابراز محبت کلامی را منافات با غرورشان می‌دانند. لطفاً به خانومتون بگین دوست دارم. از آنجایی که خانم ها هنگام ناراحتی علاقه بیشتری به حرف زدن دارند. نباید فکر کنند اگر همسرشان مانند آنها رفتار نمی کنه یعنی توجهی به آنان ندارد.

آقایان لطفا با توجه به روحیات همسر خود رفتار کنید. یعنی هنگام ناراحتی همسرتان بیشتر به او توجه کنید. این کار را هم دقیق و دور از تظاهر انجام دهید. مثلا اگر می خواهند به حرف همسرشان گوش کنند. این کار را با توجه کامل به همسر انجام دهند. نه هنگامی که مشغول خواندن روزنامه یا تماشای تلویزیون هستند. چون اینگونه فرصت اعتراض کردن را هم از او می گیریم. بنابراین باید به طرف مقابل مان فرصت دهیم که در مورد احساسات واقعی خود به راحتی صحبت کند. تا ما هم بتوانیم بهتر مسئله را ریشه یابی کنیم.

پیام بگذارید

(0 دیدگاه)

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *