تهران – خیابان پیروزی ، روبروی خیابان پنجم نیرو هوایی (روبروی مترو نیرو هوایی) ، مجتمع نسیم ، طبقه اول ، واحد 1

clinicbina@

تلفن تماس : ۷۷۴۶۸۴۱۸-۰۲۱

عشق ورزیدن را به تعویق نیندازید

عشق ورزیدن را به تعویق نیندازید

بگذارید کسانی را که دوستشان دارید بفهمند چقدر به آنان عشق می ورزید. هرگز این حقیقت را از آنان مخفی نکنید. هرگز کلمات محبت آمیز خود را برای آینده ای دور پس انداز نکنید . هیچ گاه عشق ورزیدن را به تعویق نیندازید و هرگز آنان را که دوستشان دارید ترک نکنید .

عشق ورزیدن را به تعویق نیندازید

هر روز ۳ بار و هر بار به مدت ۲۰ ثانیه ، به همسر خود عشق بورزید . خواهید دید که در طول روز ، همواره به یاد همسرتان خواهید بود. در خود جاذبه ی بیشتری نسبت به او احساس خواهید کرد. به طوری که در انتظار عشق ورزیدن بیست ثانیه ای بعدی سر از پا نخواهید شناخت. هنگامی که احساس می کنید در مقابل احساسات همسرتان جبهه گرفته اید یا در مقابل آنها از خود مقاومت نشان می دهید. لحظه ای بایستید و درنگ کنید. سپس از خودتان بپرسید: آیا او هم با احساسات خود به چیزی اشاره نکرده است که من از روبرو شدن و کنار آمدن با آن سر باز می زنم .

بیان احساسات به همسر

دست کم هفته ای یکبار ، اوقاتی را به تخلیه و حل و فصل تنش های روحی و احساسی تولید شده میان خود و معشوقتان اختصاص دهید. سپس تمامی حقیقت را در مورد احساساتتان با او در میان بگذارید. هر آنچه از رفتار و گفتار او را که تمام و کمال هضم و جذب نکرده اید دوباره مطرح کنید. به احساسات او نیز در این باره گوش فرا دهید .

هنگامی که همسرتان عصبانی و خشمگین می شود. او را کودک آزرده و رنجیده ای ببینید که نمی داند چگونه تقاضای همیاری، آرامش و همدلی کند. این عمل به شما کمک خواهد کرد تا با خشم و عصبانیت از خود واکنش نشان ندهید بلکه با عشق ورزی و پذیرش به او پاسخ دهید. با نگاه کردن به همسر خود او را بستایید و تحسین کنید . با صحبت کردن به همسر خود عشق بورزید و او را شریک زندگی خود در تمامی لحظات بدانید .

زوج های خوشبختت چیکار می کنند

  • خداحافظی: این زوج ها هر روز قبل از خداحافظی درباره کارهایی که قرار است در آن روز بکنند سوالاتی از همدیگر میکنند.
  • تجدید دیدارها: این زوج ها در پایان هر روز کاری یک گفتگوی آرام وبی استرس با هم دارند در این فرصت آنها می توانند روابط خود را عمیق تر سازند واز خستگی ودل مشغولی های خود آگاه شوند.
  • محبت: این زوج ها محبت خود را از طریق رفتارهایی همچون لمس کردن هم روابط عاشقانه و بخشش در مواقع مناسب ابراز می کنند.
  • قرار هفتگی: این زوج ها یک قرار هفتگی دو نفره در فضایی خلوت و آرامش بخش برای تازه کردن عشق خود دارند.
  • تحسین هم و قدردانی: این زوج ها هرروز حداقل ۵بار قدردانی ومحبت صادقانه ای بین خود ردوبدل می کنند.

پیام بگذارید

(0 دیدگاه)

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *