تهران – خیابان پیروزی ، روبروی خیابان پنجم نیرو هوایی (روبروی مترو نیرو هوایی) ، مجتمع نسیم ، طبقه اول ، واحد 1

clinicbina@

تلفن تماس : ۷۷۴۶۸۴۱۸-۰۲۱

عشق حقیقی چیست ؟

عشق حقیقی چیست ؟

عشق حقیقی چیست ؟ جز آنکه زن همدمی باشد برای مرد و مرد تکیه گاهی برای زن ؟ یعنی فهم و اجرای این نیم خط آنقدر سخت است که همه تنهایند؟ برای همسرتان یک دوست واقعی باشید. تا همیشه حس کند یک همراه همیشگی ، یک عاشق و یک دلگرمی دوست داشتنی در کنارش هست.

عشق حقیقی چیست ؟

اگر در روابط زناشویی خود به این باور هستید که همچنان بایستی همان عشق و شور و دلباختگی اولیه ادامه پیدا کند، دچار یک خطای شناختی شده اید. عشق رمانتیک محصول هیجانات، هورمونها و قوای فیزیولوژیک ماست که دیر یا زود از شدت و غليان آن کاسته میگردد. در یک ازدواج کارآمد عشق رمانتیک جای خود را به صمیمیت و تعهد میدهد. شما با همسر خود صمیمی میشوید و برای بهتر شدن روابط خود با او تلاش میکنید. روز به روز عاشقتر، شفیق تر و همراه تر میشوید. حتی اگر آن هیجانات و دلباختگی های شدید روزهای آشنایی را نداشته باشید.

نشانه های عشق حقیقی

از علائم عشق حقيقی اين است كه عاشق برای وجود و هويت انسانی خود هم ارزش قائل است. فردی كه به طرف مقابل می‌گويد: اگر تو را به دست نياورم هرگز ازدواج نمی كنم يا خودكشی می‌كنم عشقش هنجار نيست. عاشق حقيقی وارد لايه های شخصيت طرف مقابل می شود و با او هم راز و هم دل می‌شود ولی اين گونه نيست كه در شخصيت او گم شود و بگويد من بی تو هيچم.  اگر فردی ادعا كرد كه من بی تو می ميميرم قطعا يا بيمار است و يا دروغ گو. او قبل از پيوند انسانی با ديگری بايد به دنبال درمان باشد.

راه های ابراز عشق به همسر

آقایون محترم هر از گاهی حتما با یه هدیه و یه بوسه عاشقانه همسراتون رو خوشحال کنید. باور کنید خانما عاشق این چیزا هستند مناسبتها رو فراموش نکنید. درسته آقایون فکرشون درگیره کاره اما میتوتید مناسبتها رو توی موبایلتون ذخیره کنید که یادآوری بشه.

علاقه ات را مخفی نکن:

ما همگی نیاز به دوست داشتن داریم و زنان بیشتر از مردان به دوست داشتن نیاز دارند. نمی خواهد با کادو یا هدیه یا جشن ابراز علاقه کنید شما میتوانید با چند جمله ساده وکوتاه این علاقه را ابراز کنید.

بگذر :

هیچ انسانی کامل نیست و حتما روزی باشد که ناراحت باشد دلتنگ باشد حوصله نداشته باشد و حق دارد که از درک و گذشت شما بهره مند شود. چه وقت و کی و برای چه کسی میخواهید گذشتتان را خرج کنید؟ این را بدانید که هیچ رابطه ای بدون گذشت و درک متقابل پایدار نمی ماند.

 نگو نه :

موافقت کردن به خواسته های معقول خانمها می تواند به شکل خیره کننده ای رابطه را محکم و استوار کند.

گوش کن :

برای یک زن هیچ چیز دل سرد کننده تر و آزارکننده تر از این نیست که احساس کند احساسات و افکار‌ش را با مردی مطرح کرده که عملا به حرف هایش گوش نمیکند. به حرفهایش با جان و دلتان گوش کنید. دوست داشتنتان را به خانمها یادآوری کنید. نگذارید با گذشت زمان چیزی از علاقه ی شما کم شود. گاهی به او یاداوری کنید چقدر برایتان مهم است.

حرف بزن :

همه حرفهایتان را در محل کارتان خرج نکنید. کمی را هم برای خانه و خانواده نگه دارید و اجازه ندهید حرفهایتان فقط پیرامون فرزندان و کار روزانه و وضع معیشتی باشد.

وقت بگذار :

نگذارید احساس کند که شما کارتان و یا دوستانتان را بر آنها ترجیح میدهید. چون در این صورت کلاه تان پس معرکه است. دوستانه و صمیمانه توصیه میکنم که برای او وقت بگذارید.

پیام بگذارید

(0 دیدگاه)

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *