تهران – خیابان پیروزی ، روبروی خیابان پنجم نیرو هوایی (روبروی مترو نیرو هوایی) ، مجتمع نسیم ، طبقه اول ، واحد 1

clinicbina@

تلفن تماس : ۷۷۴۶۸۴۱۸-۰۲۱

سرد مزاجی چیست؟

سرد مزاجی چیست؟

سرد مزاجی چیست؟ نداشتن ارگاسم همیشه با سرد مزاجی همراه نیست. سرد مزاجی حقیقی حالتی است که در آن هیچ پاسخ به هیچ نوع تحریک جنسی و در هیچ شرایطی وجود ندارد.

سرد مزاجی چیست؟

بسیاری از زن ها علیرغم نداشتن ارگاسم از رابطه جنسی لذت می برند. بعد از کلیتوریس اندام‌های جنسی مجاور مانند قسمت داخلی لب های کوچک و زیر شکم نقش مهمی در تحریک جنسی و ارگاسم دارند. مقعد نیز نقش تحریک کنندگی زیادی دارد. ممکن است در مقابل یک فرد سرد مزاج باشیم.  در مقابل فرد دیگر سرد مزاج نباشیم. در بعضی تحقیقات عنوان شده که علت به ارگاسم نرسیدن زن از طریق واژن فقدان گیرنده های حسی در دیواره واژن است. ولی به یاد داشته باشید که همیشه در دیواره قدامی واژن (بالا) یک نقطه بسیار حساس و تحریک کننده (نقطه جی) وجود دارد.

علت از بین رفتن میل جنسی مردان

چرا بعضی وقتها مردان میل جنسی خود را از دست می دهند؟ گاهی مردها در شرایط نامناسب دچار سردی جنسی می شوند . آنها اغلب به دلیل مشغله های کاری، خستگی جسمانی و روانی، نگرانی های خانوادگی ،مشكلات مالی و… آمادگی لازم را ندارند. بنابراین طبیعی است که چنین شرایطی عموما باعث کاهش میل جنسی آنها شود.

دلایل سرد مزاجی در مردان

یکی از دلایل اصلی سردمزاجی کرختی و بی انگیزگی جنسی در آقایان، مصرف زیاد غذاهای دارای طبع سرد است. برای رفع این حالت از خوردن این غذاها پرهیز کنید. کاهو، هندوانه، خیار، لیمو، رازیانه، گشنیز، آبغوره، ماست و دوغ. غذاهایی که برای شما مفید است. موز، نارگیل، خرمالو، آب هویج، پلو کشمش، شوید پلو، عسل، تخم مرغ آب پز، کره و روغن حیوانی.

همچنین ترکیب زیره سیاه و دارچین به میزان مساوی و دم کردن آن مثل چای، یک نوشیدنی مفید برای رفع سردمزاجی ناشی از خوردن غذاهای سرد است. سرد مزاجی یا بی میلی جنسی دلایل دیگری هم میتواند داشته باشد. مثل فعالیت زیاد جنسی، ضربه خوردن کمر یا برداشتن بارهای سنگین. یا بیماری هایی مثل سرماخوردگی که درمان آنها متفاوت است.

پیام بگذارید

(0 دیدگاه)

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *