تهران – خیابان پیروزی ، روبروی خیابان پنجم نیرو هوایی (روبروی مترو نیرو هوایی) ، مجتمع نسیم ، طبقه اول ، واحد 1

clinicbina@

تلفن تماس : ۷۷۴۶۸۴۱۸-۰۲۱

زنان از همسر خود چه می‌خواهند؟

زنان از همسر خود چه می‌خواهند؟

زنان از همسر خود چه می‌خواهند؟ می‌خواهم بدانی وقتی در حال صحبت با من، به من نگاه نمی‌کنی یا به صفحه تلویزیون چشم دوخته‌ای، احساس تنهایی می‌کنم. به من نگاه کن، درست در چشمانم نگاه کن. نگاه کردن چندان اهمیتی ندارد، مهم ارتباطم با تو و دریافت توجه توست.

زنان از همسر خود چه می‌خواهند؟

می‌خواهم وقتی در آینه نگاه می‌کنم و از چین و چروک صورت یا بزرگی بینی‌ام شکایت می‌کنم، عمل جراحی را پیشنهاد نکنی. من فقط نیاز دارم به من بگویی: عزیزم، من صورت زیبایت را دوست دارم. به عنوان یک مرد و یک همسر، به بانوی خود عشق بورزید. بگذارید بداند که محبوب و مورد تایید شما است.

زنده نگه داشتن عشق

قلب و ذهن یک زن دائما به شنیدن و دانستن آن که دوست داشتنی و خواستنی و مطلوب است، نیاز دارد. با این کار عشقتان را همیشه زنده نگه می‌دارید و کاری می‌کنید تا همسرتان با همه توان سعی در جبران عشق شما داشته باشد. برای یک زن، کم دوست داشته شدن بدترین اتفاق است. زن‌ها را باید زیاد دوست داشته باشید و این عشق رو مرتب به او یاد آوری کنید. فکر نکنید که خودش می‌فهمد یا باید بداند که دوستش دارید. عشق با ابراز شدن زنده می‌ماند. این ابراز حس، محبت خودتان را هم عمیق‌تر می‌کند.

حمایت روانی و جسمانی

همیشه در دسترس او باشید و به او نشان دهید که در هر شرایطی از او حمایت می کنید. هم جایی که زور بازوی شما نیاز است و هم جایی که توان و مقاومت روانی شما باید از همسرتان حمایت کند، در کنار او باشید. کمک به همسر در امور خانه و نگهداری از بچه‌ها باعث می‌شود که زن فرصت و حوصله کافی برای روابط عاشقانه و محبت‌آمیز با شما را داشته باشد. کارهای سنگین و زیاد در خانه زن را از لحاظ روحی و جسمی خسته می‌کند و ناخودآگاه نشاط و توان ایجاد رابطه عاطفی قوی‌تر و مستمر با همسر‌ را از دست می‌دهد.

با همسر خود مشورت کنید.

با تمام مشکلات و مشغله‌های فکری روزانه وارد خانه نشوید. در موقعیت مناسب، همسرتان را از مشکلات مالی و شغلی خود آگاه کنید تا توقعاتش را با توان شما هماهنگ کند. بیان مشکلات مالی و شغلی با لحن مناسب و مهربانانه می‌تواند عامل خوبی برای گفتگوی صمیمانه شده و سطح درک‌ همسرتان از شما را بالا ببرد. گاه برای حل برخی مشکلات شغلی و کاری خود از خانم خود مشورت بخواهید. تا ایجاد همدلی و محبت دوطرفه کند. اصل مشورت در این زمینه برایتان مهم باشد. یعنی حتی اگر همسرتان پیشنهادهای خوبی هم نداد آن را تبدیل به مشاجره نکنید. بلکه از او تشکر کنید و بگویید روی پیشنهادت فکر‌ می‌کنم.

پیام بگذارید

(0 دیدگاه)

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *