تهران – خیابان پیروزی ، روبروی خیابان پنجم نیرو هوایی (روبروی مترو نیرو هوایی) ، مجتمع نسیم ، طبقه اول ، واحد 1

clinicbina@

تلفن تماس : ۷۷۴۶۸۴۱۸-۰۲۱

رمانتیک کردن رابطه زناشویی

رمانتیک کردن رابطه زناشویی

در این مقاله توصیه هایی برای رمانتیک کردن رابطه زناشویی بیان میکنیم .سعی کنید در زندگی مشترکتان تنوع و جذابیت به خرج دهید و با ایجاد انگیزه در خود و همسرتان به زندگی شور و هیجان اضافه کنید.

رمانتیک کردن رابطه زناشویی

  • خوابیدن در کنار کسی که دوستش دارید، استرس و فشار روحی را کاهش داده و باعث زود به خواب رفتن و همچنین طول عمر شما میشود.
  • بچه ها را از خانه دور کرده و با هم در خانه بمانید. عشق را در بخش های دیگری از خانه با هم تجربه کنید. می تواند در وان حمام باشد یا روی یک پتو جلوی شومینه.
  • زنان رابطه جنسی را دوست دارند. ولی تمایل جنسی‌شان به سادگی مردان آفتابی نمی‌شود. زن برای حس کردن میل جنسی، امنیت و مهربانی می‌خواهد.
  • رابطه‌تان را براساس رابطه زناشویی پیش نبرید شما به عشق، مهربانی نیاز دارید و رابطه زناشویی می‌تواند واکنشی برای اینها باشد. هر وقت دوست دارید همسرتان را بغل کنید، این کار را انجام دهید.
  • بیشتر آقایان تمایل دارند تا همسرشان تمایلات شهوانی را برایشان ابراز کنند و از این کار بسیار خوششان می آید.

بسیاری از طلاق های قانونی و عاطفی حاصل بی تفاوتی زنان نسبت به این موضوع است. پس نگذارید در ذهن آنها مانند مجسمه ای بی روح باشید و احساسات خود را راجع به کم و کیف و علایق و سلایقتان در رابطه زناشویی به بهترین نحو ابراز کنید. در غیر این صورت متاسفانه دیگرانی هستند که بجای شما اینکار را انجام خواهند داد.

صمیمیت در روابط زناشویی

برای بسیاری از مردان، رابطه زناشویی بسیار مهم است در حالی که برای زنان این طور نیست. برای مردان صمیمیت در روابط زناشویی بسیار رضایت بخش تر از خود رابطه زناشویی است.

گمان نکن که هر چقدر همسرت رو تشنه نگهش داری وابسته تر میشه بلکه کاملا برعکس روز به روز ازت دورتر و سردتر میشه. وقتی شما تمایلات جنسی همسرتان را نمی پذیرید ، او احساس می کند که از لحاظ احساسی طرد شده است. پس منتظر عواقب بد آن باشید .

عشق، در مردان از راه چشم و در زنان از راه گوش وارد قلب می‌شود. برای مردان آنچه که می‌بینند دارای اهمیت بیشتری است، ولی برای زنان آنچه که می‌شنوند، مهمتر است.

پیام بگذارید

(0 دیدگاه)

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *