تهران – خیابان پیروزی ، روبروی خیابان پنجم نیرو هوایی (روبروی مترو نیرو هوایی) ، مجتمع نسیم ، طبقه اول ، واحد 1

clinicbina@

تلفن تماس : ۷۷۴۶۸۴۱۸-۰۲۱

رفتارتان با خودتان چگونه است؟

رفتارتان با خودتان چگونه است؟

هیچ عشقی تاثیرگذارتر از عشق یک انسان به خویش نیست، بسیار مهم است که در طول روز چه گفتگوهای درونی با خود دارید. رفتارتان با خودتان چگونه است؟ اگر مدام خودتان را بابت اشتباهات گذشته شماتت می کنید، اگر از دیدن چهره خود جلوی آینه نهایت لذت را نمی برید یعنی شما عاشق خودتان نیستید. اگر به محض اینکه یک خطا انجام میدهید خودتان را با کلماتی نامناسب تحقیر می کنید یعنی شما در حال سرکوب کردن عزت نفس خود هستید.

رفتارتان با خودتان چگونه است؟

رفتار شما با خودتان بسیار مهمتر از رفتار دیگران با شماست. سعی کنید همواره خودتان را فردی ارزشمند، محترم و شایسته بهترینها بدانید. سعی کنید همیشه بدنبال نکاتی در خود بگردید که باعث تحسین و افتخار شما نسبت به خویش باشد. درون شما نیاز شدیدی به تایید و تشویش شما دارد و همین تاییدهای درونی است که انگیزه ، شادی و امید به حرکت را در شما بیدار می کند.

خودتان را دوست داشته باشید

یک جور توی آیینه به خودتان نگاه کنید انگار زیباترین مخلوق خدایید. خودتان را باور داشته باشید. یک جور که همه هم باورتان کنند و ایمان بیاورند که شما قادر هستید هر کاری که اراده میکنید را آنطور که میخواهید انجام دهید. آدمها آیینه رفتار شما هستند. همانجوری با شما رفتار میکنند که شما با خودتان توی خلوتتان رفتار میکنید.

همانقدر شما را زیبا میبینند که شما ایمان دارید همانقدر زیبا هستید. همانقدر شما را موفق میبیند که شما از موقعیت فعلیتان رضایت داشته باشید. خودتان را دوست داشتید باشید، همان طور که هستید. سعی کنید هر روز آدم بهتری شوید به نسبت قبل ولی از آدمی که دیروز و هفته قبل بودید شرم زده نباشید. شما همانقدر در نظر دیگران با ارزش هستید که خودتان برای خودتان ارزش قائل شوید.

برای خودت زندگی کن دوست من

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌آدری هپبورن بازیگر مشهور بریتانیای، تو یکی از مصاحبه هاش میگه واسه ی داشتن یه زندگیه ی بهتر:

«به سرعت ببخشید، به آرامی ببوسید، صادقانه عشق بورزید. به راحتی بخندید و هرگز از چیزی که لبخند به لبهای شما نشانده اند احساس پشیمانی نکنید. مهم ترین چیز در زندگی، آن است که از زندگی خود لذت ببرید. شاد باشید، و این همه ی آن چیزی است که اهمیت دارد. لحظات زندگی من چیزی بسیار فراتر از یک افسانه بوده است، من هم بسیار دشواری داشته ام. اما از هر مشکلی که عبور کردم در نهایت جایزه آن را هم گرفته ام. من معتقدم هر روز باید حداقل یک لحظه فوق العاده داشته باشی.»

یه ‌سری نکته هست که میخوام بهت یادآوری کنم

هر روز قرص ویتامین بخور، پوست لبتو نکن، حداقل روزی دو بار موهاتو شونه بزن، به پوستت برس. لباسای تمیز بپوش و هر روز عطر بزن، ورزش کن. کتابای درست‌ حسابی بخون. فیلم خوب ببین، آهنگایی که حالتو بد میکنن گوش نده. سعی کن هر روز دوش بگیری. از آدمایی که بهت می‌خندن یا حالتو به هر دليلی بد میکنن دوری کن. آدمای سمی، دروغگو، دورو و آدمایی که چارچوب‌ و خط قرمز ندارن رو بذار کنار. گذشته و آدماشو رها کن. هدفاتو بنویس، به خودت انرژی مثبت بده و منفی فکر نکن. اعتماد به نفس داشته باش، تو کافی هستی.

پیام بگذارید

(0 دیدگاه)

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *