تهران – خیابان پیروزی ، روبروی خیابان پنجم نیرو هوایی (روبروی مترو نیرو هوایی) ، مجتمع نسیم ، طبقه اول ، واحد 1

clinicbina@

تلفن تماس : ۷۷۴۶۸۴۱۸-۰۲۱

راه های دست یابی به شادی

راه های دست یابی به شادی

یکی از مهمترین راه های دست یابی به شادی دو نفره چیدن برنامه های متنوع در زندگی است. اگر زندگی یکنواخت، روزمره و تکراری بشود باعث فرسودگی زوجین می شود. بهتر است برای آخر هفته خود برنامه تفریحی حتی در حد دو یا سه ساعت بچینید تا از کنار هم بودن لذت بیشتری ببرید.

راه های دست یابی به شادی

مردها قدرت اینو دارن که به یک زن انگیزه بدن. انگیزه ی اینکه خودش رو زیبا ببینه و به زیبایی هاش بپردازه. قدرت اینو دارن که در عرض چند ساعت حال بد یک زن ناامید و خسته رو تبدیل به حال خوش کنن. سنگینی و رخوت روحی یک زن رو به سبکی و آرامش و خلاقیت برسونن.

از قدرت مرد بودن غافل نشوید

مردها قدرت دارن که مرد دیگه ای رو از زندگی و احساس یک زن بیرون بکشن. قدرت اینو دارن که زنی عاشقانه دوستشون داشته باشه و نترسه که باهاشون هم قدم شه. قدرت دارن که یک موجود ظریف با خیال راحت بهشون تکیه کنه و از هیچ چیز آشفته و نگران نشه. مردها قدرت اینو دارن که اونو بخندونن، کاری کنن که روزهای یکنواخت و تکراری زندگیش پر از هیجان شه. مردها قدرتمندن. لطفاً مرد باشید و از قدرت هاتون استفاده کنید.

مشورت کردن با همسر

در زندگی اهل مشورت با آقایون باشید. هیچ گاه سرخود کاری انجام ندهید. بدون هماهنگی با همسر تصمیمی نگیرید و بدون اطلاع قولی ندهید و در هنگام مشورت به نکاتی توجه کنید. مشورت باید در فضای ارام بخش و بدون تنش باشد . در هنگام مشورت همسر گرسنه خسته و خواب الود نباشد. بدو ورود مرد به خانه نباشد. و همیشه سعی کنید به نظرش احترام بگذارید حتی اگر بر خلاف میل شما باشد اوایل شروع کمی مشکل بنظر میرسد. چون مرد همسرش را امتحان میکند حالا که مشورت کرد و نظر دادم آیا قبول میکند. اگر از امتحان سرفراز درامدید بدانید من بعد نظر همسرتان نظر شماست.

پیام بگذارید

(0 دیدگاه)

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *