تهران – خیابان پیروزی ، روبروی خیابان پنجم نیرو هوایی (روبروی مترو نیرو هوایی) ، مجتمع نسیم ، طبقه اول ، واحد 1

clinicbina@

تلفن تماس : ۷۷۴۶۸۴۱۸-۰۲۱

در زندگی مشترک پنهان کاری نکنید

در زندگی مشترک پنهان کاری نکنید

پنهان کاری، با داشتن حریم خصوصی تفاوت دارد. پس هرگز در زندگی مشترک پنهان کاری نکنید. وقتی پنهان کاری می‌ کنیم، در واقع عمدا تصمیم می‌ گیریم اطلاعات خاصی را از دیگران مخفی کنیم و دیگران را وادار کنیم چیزی را که نادرست است، باور داشته باشند.

در زندگی مشترک پنهان کاری نکنید

شاید ما با این کار مدعی باشیم به نفع دیگران عمل می‌ کنیم، ولی در واقع سعی می‌ کنیم در مقابل عکس‌ العمل‌ های دیگران از خودمان حافظت کنیم. پنهان کردن حقیقت، درست مثل آتشی است که کم کم می‌ سوزد و اعتماد زن و شوهر نسبت به یکدیگر را از بین می‌ برد.

با یکدیگر گفتگو کنید.

نمی‌ دانم چرا آدمها با یکدیگر حرف نمی‌ زنند؟ چرا هنگام ناراحتی سکوت یا قهر می‌ کنند. باور کنید تمام سوتفاهم‌ ها، از همین حرف نزدن‌ ها شروع می‌ شود. به یکدیگر اجازه‌ ی حرف زدن بدهیم. بگذاریم مشکل مان را کلمه‌ ها حل کنند. باور کنید هیچ چیز به اندازه‌ ی حرف زدن روی قلب و احساس و فکر ما تاثیر ندارد. کلمه‌ ها قدرتی دارند که می‌ توانند کوه‌ های درون فکر ما را جا به جا کنند و دیوارهای بین ما را از بین ببرند. به یکدیگر اجازه حرف زدن بدهید؛ در این روزگار، افسردگی و سکوت فقط ما را از یکدیگر دور می‌ کند!

مهر و محبت ایجاد کنید

اگر زن یا شوهر احساس کند که دل همسرش در گروی جای دیگر است. اگر احساس کند به او راست نمیگوید. اگر احساس کند با دورویی برخورد میکند. اگر احساس کند صمیمیتی در بین نیست هر چه هم محبت داشته باشد این محبت ضعیف خواهد شد. نگه داشتن محبت به این است که زن و شوهر اعتماد یکدیگر را جلب کنند. اطمینان که پیدا شد محبت پایدار میشود و انس بوجود می آید.

از همسر  خود نخواهید بیست و چهار ساعت روز و هفت روز هفته را با شما باشد. واقع‌ گرایانه و منصفانه نیست. شاداب‌ ترین زن و شوهرها، برای رشد یافتن به یکدیگر اجازه نفس کشیدن می‌ دهند. هر قدر دوری آنها از هم پویاتر باشد، وقتی به هم می‌ رسند، مجبور خواهند بود مقدار بیشتری را با یکدیگر تقسیم کنند

خودتان را تغییر دهید

اگر روابط شما آن طور که می‌ خواهید نیست، مطمئن باشید کسی که باید تغییر کند، خود شما هستید. ما یک عمر منتظر زن ایده‌ آل یا مرد ایده‌ آل می‌ نشینیم، در حالی که زن ایده‌ آل و مرد ایده‌ آل وجود ندارد. با خودتان فکر کنید و ببینید اگر شما مرد ایده‌ آل یا زن ایده‌ آل خود نیستید و اگر شما با خودتان ازدواج نمی کرديد، چرا کس دیگری باید با شما ازدواج کند؟

اگر شما با تمام وجود عاشق خودتان نیستید و این عشق قابل لمس نیست و در پوست خود راحت نیستید، شفاف نیستید، صادق نیستید، این را عوض كنید. انرژی خود را در عوض کردن شوهر یا زن خود هدر ندهید. اگر شما نخواهید خودتان را نجات بدهید، خدا هم شما را نجات نخواهد داد!

برای زندگی تان هزینه کنید

افرادی که در شغل آزاد کار می‌ کنند با مشتریان بد حساب خود که مواجه می‌ شوند این مثل را می‌ گویند : “هر نده ای، دو بار میده..!” یعنی مشتری‌ ای که می‌ خواهد زرنگ بازی در آورد و حق استاد کار را بالا بکشد دو بار تاوان می‌ دهد؛ يک بار حق استادکار را که با سماجتش همراه بوده و بار دیگر آبروی خود را که جلوی مردم، استادکار رسوایش می‌ کند. اگر به موقع برای زندگیتون هزینه مادی و معنوی صرف نکنید؛ بعداً خیلی بیشتر باید هزینه کنید.

پیام بگذارید

(0 دیدگاه)

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *