تهران – خیابان پیروزی ، روبروی خیابان پنجم نیرو هوایی (روبروی مترو نیرو هوایی) ، مجتمع نسیم ، طبقه اول ، واحد 1

clinicbina@

تلفن تماس : ۷۷۴۶۸۴۱۸-۰۲۱

خوش خلقی نسبت به همسر

خوش خلقی نسبت به همسر

خوش خلقی نسبت به همسر لطف نیست. بلکه وظیفه شماست. با جمله‌ ی ‌من اخلاقم اینجوریه از روز اول دیدی. بد خلقی‌ تان را توجیه نکنید. محبت به همسر وظیفه شماست. لطفا کم کاری نکنید. تو زندگی مشترک مالک همسرتون نباشید. رفیقش باشید. اینجوری خیلی قشنگتره.

خوش خلقی نسبت به همسر

شادی و خنده های خود را در محل کار خود جا نگذارید و فراموش نکنید که همسر شما در خانه هم نیازمند شادی و خنده های شماست. مانند یک گل از زندگی مشترک خود مراقبت کنید. گل، بدون آب، نور و مراقبت هرگز رشد نخواهد کرد. بنابراین باید برنامه ریزی کنید تا مدت زمان بیشتری در کنار همسر خود باشید.

شریک عاطفی تان را دائماً با دیگران مقایسه می کنید

مقایسه ی شریک عاطفی خود با شرکای عاطفی سابق تان به چند دلیل می تواند برای رابطه ی شما آسیب زا باشد. اول آنکه این کار باعث شکل گیری توقعات غیر واقعی برای شریک عاطفی تان می شود. به علاوه باعث می شود شریک عاطفی تان احساس بی ارزش بودن کند. تمرکز خود را به جای عیب و نقص های شریک عاطفی تان، بر روی ویژگی های مثبت او بگذارید. چرا که هیچ کدام ما خالی از عیب نیستیم. و همیشه به خاطر داشته باشید که برای اتمام رابطه ی شما و شریک عاطفی سابق تان حتماً دلیل مهمی وجود داشته است.

روابط در ازدواج

زمانی که با همسرتان صحبت می کنید و یا او صحبت می نماید با نگاه به همسرتان، امنیت و آرامش و مقبولیت و مهم تر از همه «عشق» و «محبت» خود را به او منتقل نمایید. ازدواج پیوند دو قوم است، نه دو فرد. پس نگو رابطه خودم و فقط همسرم.  ازدواج دو بال ندارد، ازدواج چهار بال دارد.

  • رابطه تو و همسرت
  • رابطه تو با خانواده همسرت
  • رابطه همسرت با خانواده تو
  • رابطه خانواده همسرت با خانواده تو

هر کدام از این رابطه‌ها که خراب شد، امکان مجادله، اختلاف، دعوا و جدایی افزایش می‌یابد.

پیام بگذارید

(0 دیدگاه)

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *