تهران – خیابان پیروزی ، روبروی خیابان پنجم نیرو هوایی (روبروی مترو نیرو هوایی) ، مجتمع نسیم ، طبقه اول ، واحد 1

clinicbina@

تلفن تماس : ۷۷۴۶۸۴۱۸-۰۲۱

خانمها لطفا غر نزنید

خانمها لطفا غر نزنید

تا حالا از خودت سوال کردی چرا مردا با دوست صمیمیشون خیلی شادن و زیاد میخندن؟ اما تو خونه با زنشون نه؟ تو اکثر زندگی ها همچین چیزی پیدا میشه که خانم ناراحته و میگه همسرم بیشتر وقتش رو با دوستش میگذرونه و …. خب چرا ؟ تنها دلیلش اینه : مردای دیگه مدام بهشون غر نمی زنن و از نکات منفی نمیگن. بلکه کمتر نکته سنجن و بیشتر دوس دارن شاد باشن و از زندگی لذت ببرن. پس خانمها لطفا غر نزنید.

خانمها لطفا غر نزنید

مردا کلاً بی خیال تر از زنها هستن. خانما غر نزنید، نکات منفی رو هی نگید . خب خانمی که تو خونه غر بزنه باید انتظار دور شدن همسرش از خودش رو داشته باشه. از دیرباز تاکنون زنانی بوده و هستند که خود را قربانی می دانند یا پذیرفته اند که جنس دوم هستند. این افراد آن قدر باهوش نیستند که بفهمند سرزنش خویش یا مقصر دانستن مردها برای ناکامی هایشان هیچ کمکی به بهبود شرایط آن ها نخواهد کرد و تنها بر ضعفشان می افزاید.

همراه آقایون باشید

مردا وقتی مشکلی ذهنشون رو درگیر میکنه مخصوصا اگه خودشون مقصر باشن خیلی گیج و سردرگم میشن. اگه خواستن باهاتون صحبت کنن اصلا سرکوفت نزنید. جوری رفتار کنید که غرورش نشکنه و بهش بگین که هیچ اشکالی نداره اگه اشتباهی کرده و شما همراهیش می کنید تا با هم اون مشکل حل بشه. مردا خیلی علاقه دارن که بشنون زنشون بگه که همراهیشون میکنه. مخصوصا در برابر مشکلات این رو به شخصه تجربه کردم و خیلی اهمیت داره که به زبون و با مهربانی بگید که عزیزم اشکالی نداره با هم حلش میکنیم.حالا شاید اصلا شما کاری هم از دستتون بر نیاد و همسرتون به تنهایی مشکل رو حل کنه. ولی همینکه این جمله رو به زبون بیارید انگار روحش رو در آرامش قرار دادید و اینجوری راحتتر میتونه فکر کنه و مساله رو حل کنه…

آقایون در نظر داشته باشید.

خانمها شدیدا روی ظاهر شوهرشون در محل کار و مهمونی حساس هستند. از نظر خانمها، شلخته بودن مرد به پای زنش نوشته میشه. زن‌ها دوست دارند ظاهرشان را ستایش کنید و گاهی به آنها بگویید که چه چهره زیبا‌یی دارند. حتی اگر همسر شما واقعا به این زیبایی نباشد از این که گمان کند در نظر شما این طور به نظر می‌رسد، احساس غرور خواهد کرد.

پیام بگذارید

(0 دیدگاه)

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *