تهران – خیابان پیروزی ، روبروی خیابان پنجم نیرو هوایی (روبروی مترو نیرو هوایی) ، مجتمع نسیم ، طبقه اول ، واحد 1

clinicbina@

تلفن تماس : ۷۷۴۶۸۴۱۸-۰۲۱

بی بهانه بگویید دوستت دارم

بی بهانه بگویید دوستت دارم

گاهی زندگی سخت است و گاهی ما سخت ترش میکنیم. گاهی آرامش داریم، خودمان خرابش میکنیم.  گاهی خیلی چیزا رو داریم اما محو تماشای نداشته هایمان میشویم. گاهی حالمان خوب است اما با نگرانی فردا خرابش میکنیم .گاهی میشود بخشید اما با انتقام ادامه اش میدهیم. به آن هایی که دوستشان دارید بی بهانه بگویید دوستت دارم. بگویید در این دنیای شلوغ سنجاقشان کرده اید به دلتان.

بی بهانه بگویید دوستت دارم

گاهی میشود ادامه داد اما با اشتیاق انصراف میدهیم . گاهی . . . گاهی . . . گاهی . . . تمام عمر اشتباه میکنیم و نمیدانیم یا نمیخواهیم بدانیم. کاش بیشتر مراقب خودمان، تصمیماتمان و گاهی . . . گاهی های زندگیمان باشیم . کاش یادمان نرود که فقط: یک بار زنده ایم و زندگی میکنیم فقط یکبار.

اثرات جمله دوستت دارم در خانواده

شنیدن عبارت دوستت دارم برای یک مرد او را برای مصاف با سخت ترین های زندگی زره پوش می کند. و آماده می شود، توان می گیرد. برای آنکه بیشتر بکوشد. مرد احساس می کند حتی قدش بلند تر شده است چون به مرد بودنش افتخار می کند.

شنیدن عبارت دوستت دارم برای زن آنچنان انرژی و توان مضاعفی برایش ایجاد می کند که آمادگی این را می یابد که لحظه ای پس از شنیدن این جمله یک خانه تکانی مفصل به راه بیاندازد و همه جای زندگی را با عشق… از نو بیاراید .

شنیدن عبارت دوستت دارم برای فرزندت خصوصا وقتی روی دو زانو می نشینی و خودت را هم قد فرزندت می کنی و چشم در چشمش می گویی یعنی من هستم . خیالت راحت و یادت باشد آن شب فرزندت دیرتر ولی آرامتر و آسوده تر می خوابد پس از شنیدن این جمله از والدینش .

فرقی نمی کند معشوق باشی یا عاشق پدر یا مادر فرزند یا همسر. عبارت دوستت دارم را جدی بگیریم. این عبارت غوغایی به پا می کند. نگذارید محبت و عشقتان در دنیای درونتان حبس شود .

محبت پذیر و قهرگریز باشید. منش توأم با مهربانی و دوری از قهر و کینه صفت همسران فداکار است. تلاش کنیم که آیینه ی زندگیمان شفاف و بدون غبار کدروت باشد.از هم کینه به دل نگیرید.

پیام بگذارید

(0 دیدگاه)

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *