تهران – خیابان پیروزی ، روبروی خیابان پنجم نیرو هوایی (روبروی مترو نیرو هوایی) ، مجتمع نسیم ، طبقه اول ، واحد 1

clinicbina@

تلفن تماس : ۷۷۴۶۸۴۱۸-۰۲۱

به زندگی تان نگاه کنید

به زندگی تان نگاه کنید

به دقت به زندگی تان نگاه کنید ، چیز هایی دارید و همین طور میخواهید چیز های بیشتری را هر روز بدست آورید. بنابراین خیلی چیز ها هست که باید برای ان شکرگزار باشید. شما باید بعد از شکرگزاری احساس بهتر و شادتری داشته باشید و این که چقدر احساس بهتری داشته باشید به میزان قدرشناسی تان بستگی دارد.

 موضوعات جادویی و مهم برای سپاسگزاری:

  • سلامتی
  • کار و موفقیت
  • پول و دارایی
  • روابط
  • شور و عشق
  • خوشبختی
  • عشق
  • زندگی
  • طبیعت : سیاره ی زمین، هوا، آب و خورشید
  • کالاهای مادی و خدمات
  • و یا هر موضوع انتخابی شما

هرچه احساس شکرگزاری بهتری داشته باشید، احساس شادتری خواهید داشت و زندگی تان سریع تر دگرگون خواهد شد. بعضی روز ها خیلی سریعتر از حد انتظار احساس شادی خواهید داشت و در روز های دیگر این قضیه ممکن است کمی طول بکشد. زیرا متوجه تفاوت بیشتری خواهید شد و خواهید دید که نعمت ها و موهبت های شما به طرز سحرآمیزی چند برابر شده است.

به زندگی تان نگاه کنید

در آغاز کار با چنین تمرین هایی، روزهای زیادی باید وقت صرف شود تا اصل سپاسگزاری را به یک عادت تبدیل کنیم. هرچیزی که به شما یاداوری میکند که شکرگزار باشید کمک می کند تا زندگیتان را با تشکر به طلا تبدیل سازید و آن دقیقا همان کاری است که این عادت جادویی انجام میدهد عمل سنگ شکرگزاری را در فیلم و کتاب راز دیدین وقتی داستان پدر یک بچه ی در حال مرگ را به ما می گفت، که از سنگ سپاسگزاری استفاده نمود تا برای سلامتی پسرش شکرگزاری کند، و پسرش به طور معجزه آسایی بهبود یافت.

تمرین سنگ جادویی

پس از آن موفقیت سنگ شکرگزاری اثبات شده برای بسیاری از مردم در سراسر جهان بوده که از آن برای بهبود وضعیت مالی، سلامتی و خوشبختی استفاده میکردند اول از همه یک سنگ پیدا کنید در اندازه ای که در کف دستتان جای گیرد و بتوانید انگشتان خود را اطرافش ببندید. وقتی سنگ جادویی تان را یافتید آن را کنار تخت خواب خود بگذارید، در جایی که حتما آن را ببینید وقتی که به رختخواب میروید.

امشب درست قبل از اینکه به خواب بروید سنگ جادویی تان را بردارید، ان را در کف یک دستتان نگه دارید و انگشتانتان را دور ان ببندید به عقب برگردید و با دقت درمورد همه ی چیز های خوب که در روز برایتان اتفاق افتاده فکر کنید و بهترین چیزی که برایتان پیش آمده و به خاطر ان شکرگزار هستید را بیابید. سپس عبارت جاویی ” متشکرم” را برای بهترین اتفاق به کار ببرید. بعد سنگ جادویی را در جایش کنار تخت خواب برگردانید. همین!

هر شب در ۲۶ روز بعد همان تمرین سنگ جادویی را دنبال کنید. قبل از این که به خواب بروید، به چیزهایی که در طول روز برایتان اتفاق افتاده فکر کنید و بهترین آن را انتخاب کنید. در حالی که سنگ جادویی تان را در “دستانتان نگه داشته اید، تا ان جا که می توانید نسبت به آن اتفاق شکرگزار باشید و بگویید ” متشکرم. استفاده کردن از یک سنگ به نظر کار ساده ای می آید، اما از طریق این تمرین خواهید دید که چیز های سحرآمیزی در زندگی تان اتفاق می افتد .

سخن آخر

وقتی در جستجوی بهترین چیزی که در طول روز برایتان اتفاق افتاده هستید، اتفاقات خوب بسیاری که برایتان پیش آمده را بررسی میکنید و در فرایند جستجو برای تصمیم گیری درمورد بهترین ان، در واقع، به چیز های زیادی فکر میکنید که برای آن سپاسگزار هستید. همچنین مطمئن خواهید شد که هر شب با حس سپاسگزاری به خواب می روید و هر روز با همان حس بیدار می شوید. تمرین های شکرگزاری بخاطر موهبت هایتان و سنگ جادویی تضمین خواهد کرد که شما روزتان را در حالتی از شکر گزاری آغاز و به پایان می رسانید. در حقیقت، آنها انقدر قدرتمند هستند که هر دوی آنها باهم در عرض چند ماه زندگیتان را متحول می سازند.

پیام بگذارید

(0 دیدگاه)

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *