تهران – خیابان پیروزی ، روبروی خیابان پنجم نیرو هوایی (روبروی مترو نیرو هوایی) ، مجتمع نسیم ، طبقه اول ، واحد 1

clinicbina@

تلفن تماس : ۷۷۴۶۸۴۱۸-۰۲۱

برای همسرتان تکیه گاه مناسبی باشید

برای همسرتان تکیه گاه مناسبی باشید

وقتی همسر شما از چیزی ناراحت و عصبانی هست او را با مهر و محبت آرام کنید و برای همسرتان تکیه گاه مناسبی باشید . بگویید که شرایط او را به خوبی درک می‌کنید و آنچه در توان دارید بکار می‌برید و او را حمایت می‌کنید. به این صورت او احساس غرور می‌کند؛ از پشتوانه عاطفی محکمی که دارد.

برای همسرتان تکیه گاه مناسبی باشید

هیچ چیز قلب زن را سرشار از محبت و مهر شما و روح او را سرشار از رضایت نسبت به شما نمی سازد ؛مگر اینکه از او پیش دیگران تعریف کنید. خانم شما میل دارد همه بدانند که شما از داشتن چنین زنی خوشبخت هستید و دلش می خواهد که شما همواره این خوشبختی را نزد پدر و مادر و اقوام … ابراز کنید.

 ابراز علاقه به همسر

هنگامی که در جایی هستید که نمی توانید آشکارا ابراز علاقه کنید، به او نگاه کرده و لبخند گرمی نثارش کنید. دست هایش را همیشه در دست بگیرید و تا آنجایی که می توانید نزدیکش باشيد. مثل یک نجیب زاده با او برخورد کنید. همیشه درها را برایش باز کنید. شاید بعضی ها بگویند که این کارها قدیمی شده است. اما این امر نشانی از احترام است و ادب و احترام هم چیزی نیست که رنگ کهنگی به خود بگیرد. این امر به عنوان نوعی نزاکت عمومی قلمداد می شود.

فرشته‌ها در جهنم زندگی نمی‌کنند

به این فکر کنید که همسر شما زن خیلی خوبی است. مادری بسیار خوب، عروسی بهتر از دیگر عروس ها و اگر به این طرز فکر ادامه دهید، او همین طور خواهد شد. هیچ موقع روز تولد، سال نو، روز مادر و … را فراموش نکنید. اگر میخواهید همچنان شاهزاده رویاهای همسرتان باقی بمانید بهتر است هدیه وی‍ژه ای را برای او در نظر بگیرید. اگر مردی توقع دارد؛ بانویش یک فرشته در زندگی‌اش باشد ابتدا باید بهشت را برایش فراهم کند. فرشته‌ها در جهنم زندگی نمی‌کنند. زنها از مردان قابل پیش بینی که هیچ وقت کار متفاوتی انجام نمیدهند بدشان می آید. آنها عاشق مردانی هستند که سرشار از سورپرایزهای عالی اند.

با همسر خود مشورت کنید

با همسر خود هیچگاه لجاجت و مشاجره نکنید و در ضمن برای به گردش و مهمانی رفتن به همراه زن و فرزندان خود وقت بگذارید و پیشنهاد همسرتان را در این مورد به علت کار و خستگی رد نکنید. لطفا امتیازات اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی فامیل خود را در صورتی که با همسر شما فاصله دارد، مطرح نکنید. با تعریف کردن مدام از خود و ایجاد برتری خود نسبت به همسرتان، اعتماد به نفس او را پایین نیاورید. در انجام امور حتما با همسرتان مشورت کنید و تک رای نباشید تا او حضورش را در زندگی بیشتر لمس کند و به پوچی نرسد، که همیشه در نهایت تصمیم گیرنده فقط همسرم هست و من هیچ نقشی در زندگی خود ندارم.

پیام بگذارید

(0 دیدگاه)

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *