تهران – خیابان پیروزی ، روبروی خیابان پنجم نیرو هوایی (روبروی مترو نیرو هوایی) ، مجتمع نسیم ، طبقه اول ، واحد 1

clinicbina@

تلفن تماس : ۷۷۴۶۸۴۱۸-۰۲۱

اولویت شما در زندگی کیست؟

اولویت شما در زندگی کیست؟

اولویت شما در زندگی کیست؟ بیشتر زوجین قبل از ازدواج و در دوران نامزدی به همدیگر تعارف می‌کنند. مثلاً درب ماشین را برای هم باز می‌کنند. صندلی میز غذاخوری را بیرون می‌کشند و با دقت به حرف‌های هم گوش می‌کنند. اما بعد از ازدواج اکثر این رفتارها ترک می‌شود.

اولویت شما در زندگی کیست؟

زوجین موفق همدیگر را در اولویت هر کاری قرار می‌دهند. البته این به معنای این نیست که زن و مرد رفتار رسمی با همدیگر دارند. و مدام در حال تعارف کردن هستند. بلکه منظور این است که زن و شوهر به حرفهای طرف مقابل علاقه نشان می‌دهند. او را جدی می‌گیرند و رفتار احترام آمیزی دارند. در واقع زوجین موفق برای یکدیگر وقت می‌گذارند. و از افکار، احساسات، علایق و مشکلات طرف مقابل سرسری و به سادگی نمی‌گذرند.

خانمها بدانید اگر صبح تا شب هزار بار به شوهرتان بگویید دوست دارم عاشقتم. تنها همون مرتبه اولش تاثیر گذار است. در عوض با پوشیدن لباسهای خوب،
آرایش مورد علاقه همسرتان، آماده کردن غذای مورد علاقه همسرتان، توجه شوهرتان را چندین برابر به خود جلب میکنید. چون مردها دوست داشتن را در عمل میدانند نه در کلام. اما آقایان اگر روزی چندین مرتبه به همسرتان ابراز علاقه کلامی کنید. باز هم کمه. شاید از نظر شما همین که صبح تا غروب سر کار میروید. یعنی همسرتان را دوست دارید.

ابراز علاقه به خانواده

اما زنان محتاج شنیدن واژه های محبت آمیز  از جانب شوهرشان هستند. مرد برای اینکه اثبات کند زنش را دوست دارد از بلندترین کوه بالا میرود. در عمیق ترین دریا شنا میکنند. در صحرا بی آب و علف میرود. نه یک شغل بلکه ۳ شغل دارد. تا برای ابراز علاقه به همسرش چیز بخرند. ابراز علاقه مرد در خریدن است. فکر میکند اگر امروز گل سر برد خانه. فردا گل بردم. پس فردا پیراهن بردم. یعنی وای چقدر همسرم را دوست دارم. ولی خانومها این را دوست داشتن نمیدانند. خانومها میگویند دوست داشتن یعنی مرد ابراز احساسات بکند. به من توجه کند و من را ببیند.

توجه به همسر

یکی از نیازهای همسر توجه به اوست. توجهی همه جانبه و در همه شرایط اعم از خانه ، مهمانی ، سفر و… به ویژه در مناسبت های خاص مثل سالگرد ازدواج ، روز زن ، روز تولد سعی کنید برای همسرتان شرایط متفاوت با روزهای قبل به وجود آورید. تا در زندگی تنوع لازم پدید آید و همسرتان توجه شما را احساس کند. اگر به همسرتان توجه کنید. بسیاری از تنش ها و ناراحتی های روحی او برطرف می شود.

پیام بگذارید

(0 دیدگاه)

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *