تهران – خیابان پیروزی ، روبروی خیابان پنجم نیرو هوایی (روبروی مترو نیرو هوایی) ، مجتمع نسیم ، طبقه اول ، واحد 1

clinicbina@

تلفن تماس : ۷۷۴۶۸۴۱۸-۰۲۱

 اصول مهم همسرداری چیست؟

اصول مهم همسرداری چیست؟

اصول مهم همسرداری چیست؟ یکی از اصول مهم همسرداری این است که رفتار و گفتار ما باعث تحقیر همسرمان نشود. چرا که عامل مهمی در سرد شدن رابطه زن و شوهر است. از مصادیق تحقیر همسر، شوخی‌های نامناسب مخصوصاً در جمع، تمسخر او با تغییر صدا و اشاره و یا بی‌احترامی کردن به اوست. این کارها یقیناً ضربات سنگینی به رابطه شما می‌زند و در واقع دارید به دست خودتان به همسرتان اجازه می‌دهید که برای تقابل با شما چنین کاری را انجام دهد.

اصول مهم همسرداری چیست؟

حتماً برای اصلاح این رفتار آسیب‌زننده، از همسرتان عذرخواهی کرده و این رفتار را ترک کنید. اگر او حس کند که شما متوجه ضربه خوردن روح او شده‌اید و درصدد اصلاح آن هستید، دلخوری او تبدیل به کینه‌ و سردی مزمن نخواهد شد.

 رابطه زناشویی

لطفا با قطع کردن و تحریم کردن رابطه‌ی جنسی همسرتان را تنبیه نکنید. این تنبیه کردن معنایش این است که مجازاتش نکنید. برخی اوقات زنی یا شوهری می گوید چون فلان حرف به مادرم زدی ، از این به بعد دیگه از رابطه‌ی جنسی خبری نیست. معمولاً خانم‌ها این حرف را می‌زنند که زن باید از نظر احساسی حال خوبی داشته باشد. این حرف کمی درست است ولی نه کامل . به علاوه خودتان را عوض کنید.

شما اگر از نظر احساسی در مورد غذا هم این طوری باشید وقتی که احساستان بد است غذا نمی‌خورید تا بمیرید. بنده متوجه مسئله‌ی احساسی و عاطفی هستم ، ولی احساس و عاطفه سیستم جنسی را درب و داغان نمی‌کند. مگر این که شما دنبال بهانه بگردید. بنابراین همسرتان را تنبیه نکنید و یا به او بگویید : به خاطر کاری که با من کردی یا اتفاقی که افتاد برو دنبال کارت.

آراستگی و زیبایی

بعد از ازدواج یک مسئولیت مهم دارید که نباید از زیر آن شانه خالی کنید باید خود را آراسته کنید. از نظر بدنی متناسب باشید از پوست و موی خود مراقبت کنید و فردی پرانرژی باشید.

از همسرتان به نحوی که دوست دارد، تعریف کنید. گفتن جملاتی مثل: چقدر در این لباس زیبا و جذاب شده‌ای. به او ثابت می‌کند که به اندازه کافی به او توجه دارید و او هنوز هم در نظر شما بسیار خوب جلوه می‌کند. این گونه تعاریف و جملات محبت او را به شما دو چندان می کند.

مرور خاطرات شیرین گذشته

گاهی با همدیگه به آهنگهایی گوش کنید که براتون یادآور روزهای خوش گذشتتونه. مثل دوران نامزدی یا آهنگی که تو مسیر ماه عسل زیاد بهش گوش کردید. اینکار باعث تازه شدن حس بینتون میشه

تعریف از همسر

مرد دوست دارد به عنوان یک قهرمان قلمداد شود .اگر او را انسانی نالایق بدانید و حس اعتماد به او نداشته باشید. حتما از مراقبت و محبت به شما دست خواهد کشید.  برای زنان، عشق به نسبت رابطه‌ی جسمی از اهمیت بسیار بیشتری برخوردار است. هنگامی که نیاز به عشق در آنان برآورده شده باشد اهمیت و احساس نیاز به رابطه‌ جنسی در آن‌ها افزایش می‌یابد.

آقا به خانم عشق بده اینکه میگویید زن ها پیچیده اند گاهی هم بهانه گیر، کاملا قبول دارم. اما کافی است به همین زن پیچیده عشق بدهی. دوستت دارم هایت را مانند وعده های دارویی سر ساعت به خوردش بدهید. بعد بنشینید ببینید این دارو چه اثر معجزه آسایی دارد آنگاه دیگر پیچیدگی ای در کار نیست. زلال، شفاف، معلوم و ساده میشود بدون ذره ای ابهام و بهانه. اگر در زن پیچیدگی زیادی میبینید بدانید خیلی وقت است. داروی تقویتی “دوستت دارم” را از او دریغ کرده اید.

میانبرهای برای ورود به قلب همسر

  •  همراهی در علایق و احساسات
  •  لذت بردن و لذت بخشیدن
  •  حفظ احترام در هر شرایط
  •  گفتن چند حرف ناقابل، مثل دوستت دارم
  •  به کسی که دوستش دارید پیام صـبح‌ بخیر و شـب‌ بخیر بدهید.

براساس تحقیقات، رد و بدل شدن این پیام‌ها بین طرفین یک رابطه عاطفی، باعث فعال شدن بخشی از مغز میشود که منشا خوشحالی است.

پیام بگذارید

(0 دیدگاه)

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *