تهران – خیابان پیروزی ، روبروی خیابان پنجم نیرو هوایی (روبروی مترو نیرو هوایی) ، مجتمع نسیم ، طبقه اول ، واحد 1

clinicbina@

تلفن تماس : ۷۷۴۶۸۴۱۸-۰۲۱

چگونه عاشق خودم باشم؟

چگونه عاشق خودم باشم؟

چگونه عاشق خودم باشم؟ هیچ عشقی تاثیرگذارتر از عشق یک انسان به خویش نیست.
بسیار مهم است که در طول روز چه گفتگوهای درونی با خود دارید. اگر مدام خودتان را بابت اشتباهات گذشته شماتت می کنید. اگر از دیدن چهره خود جلوی آینه نهایت لذت را نمی برید. یعنی شما عاشق خودتان نیستید.

چگونه عاشق خودم باشم؟

اگر به محض اینکه یک خطا انجام میدهید خودتان را با کلماتی نامناسب تحقیر می کنید. یعنی شما در حال سرکوب کردن عزت نفس خود هستید. رفتار شما با خودتان بسیار مهمتر از رفتار دیگران با شماست. سعی کنید همواره خودتان را فردی ارزشمند، محترم و شایسته بهترینها بدانید.

سعی کنید همیشه بدنبال نکاتی در خود بگردید که باعث تحسین و افتخار شما نسبت به خویش باشد. درون شما نیاز شدیدی به تایید و تشویش شما دارد. و همین تاییدهای درونی است که انگیزه، شادی و امید به حرکت را در شما بیدار می کند.

تکنیک برای افزایش عزت نفس 

همان طور که می دانید یکی از ویژگی های اصلی افراد با عزت نفس بالا دوست داشتن خودشان، بدنشان، ذهنشان هست.

  • بشین و با سلول های بدنت وارد گفتگو شو. بدنت یک ساختار سلولی است که منتظر شنیدن از طرف شماست. باهاش ارتباط برقرار کن. هم اکنون لرزش و ارتعاش سلولی شروع میشود بهش بگو.
  • ما همدیگر را می شناسیم و من تو رو عاشقانه دوست دارم. متاسفم که اینقدر طول کشید تا این موضوع رو بفهمم. از تو میخوام وارد فرآیندی بشی که خودت میدونی و آگاهی ولی من نمیدونم.
  • ازت می خوام که از سر خیرخواهی، منو به انسانی سالم، ثروتمند و با عمری جاودان تبدیل کنی. از تو می خوام که با من حرف بزنی با هر روشی که بتونم تشخیص بدم نشونه برام بفرستی.
  • به من کمک کن که در بالاترین سطح سلامتی، ثروت و روابط قرار بگیرم منو در جایگاه و مداری قرار بده که من لایقش هستم.
  • من هر روز با تو صحبت میکنم و حس نزدیکی با تو رو در وجودم زنده نگه میدارم. چون تو بهتر از من میتونی بهترین مسیرها، شرایط، موقعیت ها رو به من نشون بدی. از تو سپاسگزارم خدایا شکرت دوست دارم.

پیام بگذارید

(0 دیدگاه)

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *