تهران – خیابان پیروزی ، روبروی خیابان پنجم نیرو هوایی (روبروی مترو نیرو هوایی) ، مجتمع نسیم ، طبقه اول ، واحد 1

clinicbina@

تلفن تماس : ۷۷۴۶۸۴۱۸-۰۲۱

چگونه از گذشته خلاص شویم؟

چگونه از گذشته خلاص شویم؟

چگونه از گذشته خلاص شویم؟ به انجام رساندن کارها، راه رساندن گذشته به آینده است. به پایان رساندن کارها به ما کمک می کند تا شالوده ای محکم و استوار بـرای بـنای آینده ای الهام بخش بسازیم. برای بستن پرونده گذشته باید با یکایک رویدادها، کارها و کسانی که در زندگی ما بوده اند، به سرانجام برسیم.

چگونه از گذشته خلاص شویم؟

ما نمی توانیم یک زندگی جدید و استثنایی را بر مبنای گذشته ای مملو از کارهای ناتمام، روابط ناموفق،. توافق های نقض شده و مسایل حل نشده بنا کنیم. اگر می خواهیم بدون به سرانجام رساندن گذشته پیش برویم. بهتر است به این واقعیت تن دردهیم که آینده ای هم چون گذشته ایجاد خواهیم کرد. اغلب ما از بی تفاوتی و کناره گیری شدیدی که درست زیر لایه رویی آگاهی مان فعال است، آگاه نیستیم. شاید صدای یأس هر کدام ما کمی متفاوت از همدیگر باشد. اما معمولاً چنین لحنی دارد. چرا خودم را اذیت کنم؟ امکان ندارد بشود. شرایط لازم را ندارم. خیلی سخت است. وقت نداره. نمی توانم از عهده این کار برآیم. لیاقت آن را ندارم.

اثرات گذشته بر آینده

وقتی در جایی کهن امیدوار بودیم موفق شویم. ناکام می مانیم. زمانی که زندگی روزانه ما به آن چه تصور می کنیم امکان دارد، شبیه نیست. وقتی که اهدافمان تحقق نیافته اند. امید ما به یک زندگی عالی ذره ذره می میرد. حواس ما بی جان می شود و به تدریج در باره آینده بی تفاوت و دلمرده می شویم. از آن جا که بیشتر ما از این واقعیت آگاه نیستیم. یا نمی دانیم با آن چه کنیم.

می کوشیم بی تفاوتی مان را بپوشانیم. و بر پوچی موجود درونمان سر پوش بگذاریم و ساعت ها وقت و بیش تر توجهمان را صـرف هـمین تقلا می کنیم. به جای آن که با گذشته خود به آشتی برسیم. اعتیاد هایی پیدا می کنیم. ماجرا هایی می آفرینیم و حوادث ناراحت کننده ای را به سوی خود جلب می کنیم تا مرکز توجهمان را تغییر دهیم. از احساسات دردناک ناشی از عدم ابراز توانایی های بالقوه اجتناب نماییم.

پیام بگذارید

(0 دیدگاه)

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *