تهران – خیابان پیروزی ، روبروی خیابان پنجم نیرو هوایی (روبروی مترو نیرو هوایی) ، مجتمع نسیم ، طبقه اول ، واحد 1

clinicbina@

تلفن تماس : ۷۷۴۶۸۴۱۸-۰۲۱

چرا خانم ها به خرید علاقه دارند؟

چرا خانم ها به خرید علاقه دارند؟

چرا خانم ها به خرید علاقه دارند؟ آدم باید یه سری آمارهای دنیا رو بدونه تا خواسته‌هاش رو از دیگران منطقی کنه مثلا رفتن بررسی کردن و دیدن اکثر مردان ۲۶ دقیقه بعد از اینکه با خانمشون میرن خرید خسته میشن. پس خانمهای محترم توجه کنید اگر همسرتون بیش از یک ساعت پا به پاتون میاد و خرید میکنید خیلی قدرش رو بدونید.

چرا خانم ها به خرید علاقه دارند؟

خرید کردن برای زنان فرصتی برای خروج از منزل و ورود به اجتماع و دیدن صحنه ها و افراد متفاوت است و حس تنوع طلبی آنها را ارضا و کسالت آنها را برطرف می کند. از سویی دیگر خود ذات خرید کردن و مالک چیزی دوست داشتنی شدن و نیز دیدن ویترین های رنگی حتی اگر خریدی هم صورت نگیرد، حال خوشی را به آنها می دهد و به نوعی کمک می کند تا فضای ذهنی آنها کاملاً تغییر کند و از یک فضای پر از مسئولیت و زحمت خانه داری و بچه داری خارج شوند و به فضایی بروند که متعلق به خود آن است.

فواید خرید کردن

خرید کردن باعث آزاد شدن اندورفین (مسکن طبیعی) در بدن میشود. این هورمون بطور موقت سطح استرس را کاهش داده، اعتماد به نفس را بالا میبرد و باعث تسکین دردها میشود. خرید کردن یکی ازعادت‌های زنان است باعث شادی خانم‌ها می‌شود . مردان آنچه را که نیاز دارند می‌خرند اما زنان آنچه را که دلشان می‌خواهد. پس خرید در مردان یک هدف و برای زنان یک تفریح لذت‌بخش است.

همه چیز به خودت بستگی داره

پاشو لباس بپوش و بزن بیرون. شده برای یه خرید کوچولو یا اصلا پیاده روی. برای انجام کاری که شاید مدتی است عقبش میندازی.  یک ربع که از بیرون رفتنت بگذره حالت از این رو به اون رو میشه. باور کن که همون گوشی و تلوزیون و پرده های کشیده و نور کم عامل کسالتته. همون کسالت و بی حوصلگی ایی که میگی نمیدونم دلیلش چیه. پاشو، پاشو که جز خودت کسی حواسش به تو نیست. پاشو که همه چیز وابسته به خودته. تویی که باید هوای خودتو داشته باشی. تغییر کنید تا اطرافیان شما هم افراد دیگری شوند.

یونگ معتقد است افرادی که در اطراف ما هستند به صورت اتفاقی در کنار ما قرار نگرفته‌اند بلکه به دلیل تشابه یا نقطه اشتراک خاصی جذب ما شده‌اند. بنابراين قبل اینکه در جستجوی تغییر در دیگران باشید باید به فکر تغییر خودتان باشید! رفتار دیگران با ما قبل اینکه به دیگران بستگی داشته باشد به نگاه خودمان به خود بستگی دارد.

پیام بگذارید

(0 دیدگاه)

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *