تهران – خیابان پیروزی ، روبروی خیابان پنجم نیرو هوایی (روبروی مترو نیرو هوایی) ، مجتمع نسیم ، طبقه اول ، واحد 1

clinicbina@

تلفن تماس : ۷۷۴۶۸۴۱۸-۰۲۱

من قدرت امروز را دارم

من قدرت امروز را دارم

من هر چیزی را که برای لحظه حال نیاز هست، دارم. من قدرت امروز را دارم . ممکن است که این مقدار از قدرت برای فردا کافی نباشد، اما ایرادی ندارد. وقتی که فردا بیاید، خداوند به من قدرت لازم برای همان روز را خواهد داد. من استعداد، صلاحیت و تجربه ای را که همین الآن باید داشته باشم، دارم. ممکن است به اندازه ی استعداد، صلاحیت و تجربه ای که فرد دیگری دارد نباشد، اما مشکلی نیست. من که با آنها در مسابقه نیستم. من باید به همان کسی تبدیل شوم که خداوند برای من در نظر گرفته است.

سالها پیش، فردی مقاله ای منتقدانه چاپ کرد و در آن مقاله در مورد اینکه من تحصیلات مذهبی و الهیات نداشته ام و به چه دلایلی صلاحیت کافی برای رهبری یک کلیسای بزرگ را ندارم، صحبت کرده بود. در ابتدا، این مرا رنجیده خاطر ساخت. اما بعد از مطالعه ، آنجا که سنت (پولُس)، که بیش از نیمی از کتابهای عهد جدید را نگاشته است، گفته است که « من رسولی هستم که رسالتش نه از جانب انسانها و نه به واسطه ی انسان، بلکه به واسطه ی خداوند  است». ممکن است مردم شما را تأیید نکنند. نگران این نباشید. خداوند شما را تأیید میفرماید.

تو هیچ چیز کم نداری

این انسانهای دیگر نبوده اند که رسالت شما را تعیین کرده باشند. مردم سرنوشت شما را ننوشته اند. مردم نمیتوانند نقشه ی خداوند برای زندگی شما را متوقف کنند. این خداوند است که تو را فراخوانده است. خداوند تو را تجهیز فرموده است. خداوند تو را برکت داده است. وقتی که به پایان زندگی ات خواهی رسید، این مردم نیستند که باید به آنها جواب پس بدَهی. اجازه نده چیزی که برخی افراد میگویند یا کاری که میکنند، در تو احساس کم بودن یا احساس عدم صلاحیت ایجاد کند. تو برای موفقیت در لحظه حال هیچ چیزی کم نداری. پس حالا دست از فکر کردن به تمام چیزهایی که نداری یا همه ی آنچه که آرزو داشتی که طور دیگری بودند، بردار.

من قدرت امروز را دارم

روحیه ای جدید داشته باشید و بگویید: « این ماشین قدیمی، همه ی چیزی است که من همین الآن به آن نیاز دارم. خداوند روی تخت پادشاهی نشسته است و قدم های مرا هدایت میفرماید. زمانی که بیش از این را نیاز داشته باشم «او» خود به من بیشتر خواهد داد .»، «من از دار دنیا، فقط همین یک دوست را دارم  ».این جمله را طور دیگری بگو :« این یک دوست، همه ی چیزی است که در این فصل از حیاتم به آن نیاز دارم. من قرار نیست که بنشینم و به حال خودم زاری کنم. وقتی که نیاز به دوستان بیشتری داشته باشم، خداوند به من دوستان بیشتری عطا خواهد فرمود». «همه ی دارایی من همین کار سطح پایین است ». به خودت بگو :« این همه ی چیزی است که همین الآن به آن نیاز دارم. وقتی که زمان ترفیع گرفتن من فرا برسد، هیچ چیز نمی تواند در مقابل اراده خداوند بایستد. من حتماً ترفیع خواهم گرفتم. اما تا آن زمان، در همین جایی که الآن هستم، بهترین خودم خواهم بود».

این شیوه ای قدرتمندکننده برای زندگی کردن است. تو با این روش برای خودت بهانه تراشی نمیکنی. خودت را صرفاً فریب خورده و عقب افتاده نمی بینی. تو بهتر فکر میکنی، پس حتماً بهتر زندگی خواهی کرد.گاهی اوقات با خود می گویید: « اگر فقط پول بیشتری داشتم  …» اگر تو همین الآن به پول بیشتری برای تحقق سرنوشتت نیازمند بودی و خداوند آن را از تو دریغ میداشت «او» دیگر خداوندی عادل نبود.

سخن آخر

حقیقت این است که خداوند تمام افراد مناسب، شرایط مناسب، وضع مالی مناسب، هوش لازم، فرصتهای خوب و محافظتی را که تو نیاز داری برایت در سرنوشتت از پیش ردیف کرده است. این در آینده ی تو ثبت است. تا زمانی که تو به کار درست ادامه دهی «او خود» هر آنچه را که به آن نیاز داری، در همان زمانی که به آن نیاز داری به تو خواهد داد. این بدان معنی است که اگر تو همین الآن چیزی را نداری، پس همین الآن به آن نیاز نداری. پرسش من این است که :«آیا به او اعتماد و توکل داری؟» آیا رویکرد مثبت خودت را ادامه خواهی داد و بهترینِ خودت، خواهی بود؟ با وجود اینکه مشکل هنوز هم برطرف نشده است و با وجود اینکه رؤیایت هنوز محقق نشده است، آیا به پروردگارت اعتماد داری؟

پیام بگذارید

(0 دیدگاه)

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *