تهران – خیابان پیروزی ، روبروی خیابان پنجم نیرو هوایی (روبروی مترو نیرو هوایی) ، مجتمع نسیم ، طبقه اول ، واحد 1

clinicbina@

تلفن تماس : ۷۷۴۶۸۴۱۸-۰۲۱

به قدرت درونتان اعتماد کنید

به قدرت درونتان اعتماد کنید

زندگی در انتظار شما است. خرد و هوش بی كران شما می خواهد از شما بهره گيرد. به قدرت درونتان اعتماد کنید. اگر دچار ترديد و ترس شديد. همانطور كه نسبت به بسياری از مسائل اساسی بی تفاوت هستيد، به ترس نيز اعتنا نكنيد. با كمی دقت در اطرافتان می توانيد به نكات برجسته ای دست يابيد.

به قدرت درونتان اعتماد کنید

نفس كشيدن به راحتی در اختيار ما گذاشته شده است. ولی هيچ گاه اهميت آن را درک نكرده ايم. حال با وجود چنين محبت ها و نوازش هايی از جانب قدرت برتر چگونه می توان شک داشت كه ساير ضروريات مورد نيازمان به همين شكل ساده و بی منت در اختيارمان گذاشته نشوند. در هنگام ترس می توان به آن بی توجهی كرد. به همان ترتيب كه هر روز و هر ساعت از كنار نعمت تنفس بی دقت می گذريم. شما تا آخر عمرتان به اندازه كافی از اين نعمت برخوردار خواهيد بود. حتی پذيرفتن اين عنصر مهم در زندگی بدون فكر و تامل بوده است .

هم اكنون وقت آن است كه دربار ه ی قدرت درونتان و آنچه كه توانايی انجامش را داريد بيشتر بدانيد. هر كدام از ما افكار متفاوتی داريم . شما حق داريد فكرها و باورهای خودتان را داشته باشيد. من هم حق دارم فكرها و باورهای خودم را داشته باشم . آن هم بدون هيچ توجهی به آنچه در جهان اطراف می گذرد. تنها چيزی كه هر يک از ما نسبت به آن حق داريم. فكر كردن به مصالحمان است.

ارتباط با درون خود

شما بايد بتوانيد با راهنمای درونتان ارتباط برقرار كنيد. زيرا شعوری است كه پاسخ سئوالات شما را می داند. البته گوش دادن به صدای درون در حالی كه خانواده و دوستان به شما دستورهای متعدد می دهند چندان آسان نخواهد بود. در واقع جواب تمام سوالاتی كه تا به حال به ذهنتان خطور كرده در درون خودتان است. هرگاه می گویيد «من نمی دانم». در واقع درب ورود به شعور ذاتی خويش را بر روی خود بسته ايد. پيام هايی كه شما از خود برتر دريافت می كنيد هميشه مثبت و حمايت كننده اند. در حالی كه اگر به افكار منفی توجه كنيد. در آن صورت اين افكار از جانب ضمير و يا ذهن انسانيتان برآمده است و شايد حتی از تصوراتتان بوده. اگر چه باورهای مثبت نيز گه گاهی از جانب تصورات و آرزوهای مان نشأت می گيرند.

به درونمان عشق بورزیم

همواره سعی كنيد خودتان را با انتخاب های درست حمايت كنيد. اما اگر مردد بوديد از خود بپرسيد. آيا اين تصميم برای من مناسب است؟ آيا انجام آن هم اكنون برايم مناسب است. شايد با پاسخ به اين سوالات بتوانيد تصميم بهتری در روز يا هفته يا ماه بعد بگيريد. اما در هر صورت سعی كنيد اين سوالات را همواره در ذهن خود مرور كنيد و به آنها با عنايت خاصی توجه نمایيد. همچنان كه می آموزيم بايد خودمان را بيشتر دوست داشته باشيم.

به قدرت بزرگ درونمان اعتماد كنيم. با روح نامحدود جهان عشق و محبت نيز ارتباط نزديكتری برقرار خواهيم كرد. عشق به خود می تواند موجبات پيشرفت از يک انسان قربانی به انسانی پيروز را برای ما فراهم آورد. عشق به خود سبب خلق تجربيات موفق بسياری می گردد. آيا تا به حال به اين موضوع دقت كرده ايد كه انسان هايی كه احساس خوبی نسبت به خودشان دارند زيباترند. آنها معمولا توانایی های فوق العاده ای دارند. از زندگی خود راضی هستند و حتی اتفاقات ناخوشايند به چشم اين گونه افراد بسيار پيش پا افتاده و بی تاثير می نمايد.

پیام بگذارید

(0 دیدگاه)

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *