تهران – خیابان پیروزی ، روبروی خیابان پنجم نیرو هوایی (روبروی مترو نیرو هوایی) ، مجتمع نسیم ، طبقه اول ، واحد 1

clinicbina@

تلفن تماس : ۷۷۴۶۸۴۱۸-۰۲۱

چگونه همسرم را اسير خود كنم؟

چگونه همسرم را اسير خود كنم؟

چگونه همسرم را اسير خود كنم؟ با یه لباس مرتب و خوشگل. یه آرایش ملایم و یه عطر خوشبو. قبل از اومدن همسرتون. یه استقبال گرم و با لبخند و مهربونی. یه نوشیدنی گرم یا خنک بسته به علاقه شوهرتون. موقع اومدنش به خونه معجزه میکنه.

چگونه همسرم را اسير خود كنم؟

فقط یک نکته را فراموش نکنید. آراستگی کلامی بر همه چیز اولویت دارد. کلام نا زیبا علاوه بر گذاشتن زخم بر دل همسر. وجهه خود شخص را تخریب میکند. یک زن همیشه مثل یک ملکه، زیبایی کلام داره. یه وقتایی خانوما از این ناراحت میشن که چرا همسرشون وقتی بیرونه یه مدت طولانی بهشون زنگ نزده. و وقتی زنگ زد؛ تا گوشی را جواب دادن کلی غر و طعنه میزنن و بدون سلام و احوال پرسی یه دفعه میگن: ‌ چه عجب یادت افتاد یه زن و بچه ای هم داری. یا معلوم هست تو کجایی؟ نباید با خودت بگی من مردم یا زنده؟  از اونموقع تا حالا دنبال خوش گذرونیت بودی چه عجب یه زنگ زدی. و…

سیاستهایی ‌که ‌همه ‌خانومها باید بلد باشن .

میدونی به جاش تا گوشی را جواب دادی چی بگی؟ که تاثیرش هم خیلی بیشتر از این همه غر و دعواست. تا گوشی را جواب دادی بگو: وای عزیزم خیلی خوشحال شدم که زنگ زدی. حالت چطوره؟

در حالت اول فقط شوهرتو بیشتر از خودت دور میکنی. آیا دفعه ی بعد رغبت داره که بهت زنگ بزنه؟ وقتی این همه جیغ و داد را پشت گوشی میشنوه؟ ولی در حالت دوم شوهرت خودش انقدر شرمنده میشه که توضیح برات میده، و سعی میکنه جبران کنه.

وظایف یک زن در زندگی مشترک

وظیفه اصلی یک خانم وقتی ازدواج می کنه و میشه یک همسر نه خوب بچه داریه، نه خانه داری، نه پول درآوردن و نه خیلی چیزای دیگه که ما فکر می کنیم .  بلکه خوب همسر داریه. نمیگم بقیش بده و نباشه ولی وظیفه تو نيست. بلد نیستی؟ یاد بگیر. افسردگی ،تنبلی ،بی حوصلگی، بی حسی، غرور ، خجالت و خیلی چیزای دیگه رو باید بزاری کنار .

همسر شدن فقط عشق بازی و بوسه و …نیست. همسر شدن سیاست می خواد. تعقل می خواد. تفکر می خواد. زبون می خواد. نشاط می خواد. تحمل می خواد و خیلی چیزای دیگه و واسه یک بانو اینا اصلا کار سختی نیست. خدا همه اینها رو تو درون همه زنهای عالم گذاشته این خود خانومه که باید استعداد نهفته اش رو بیدار کنه.

چرا همسرم شیفته من نمیشه

خیلی از خانوم ها و آقایون تمام تلاششان اینه که زندگی اروم و پر محبتی داشته باشن ولی هر چقدر تلاش میکنن تا بتونن همسرشون رو شیفته خودشون کنن موفق نمیشن. دقیقا همه چیز برعکس میشه و طرف مقابلتون با توجه به تلاش شما از زندگی با شما راضی نیست.  چرا؟ پاسخش فقط یک جمله است :همه چیز ریشه در رفتار و اخلاق شما داره.

 شما همسر خوبی نیستید اگر :

  • اشتباه خودتون رو قبول نکنید. یه کلام اینکه دائم دنبال توجیه و دلیل و … برای کارتون و رفتارتون هستید.
  • به همسرتان خیلی وابسته اید. به حدی که میگید اگر یه روز نباشه من نابود میشم. این جمله ی غیر منطقی که شما عنوان میکنید، انقدر خودتون رو ضعیف جلوه میدین که همسرتون نمیتونه بهتون تکیه کنه.و باز در یک کلام وابستگی نگرانی میاره.
  • عادت های مثل آزار ،عصبانیت بیش از اندازه و یا غرغر های زیادی دارید. برای این مشکل فقط یک پیشنهاد وجود داره و اون هم سکوته. سکوت کنید، چرا باید دائم حرف بزنید و نق بزنید و رو مخ باشید. اعتراض کنید اونم با سکوتتون.

پیام بگذارید

(0 دیدگاه)

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *